Jan 30, 2012

Minuman Berais Penyebab Kanser....

jejari n!cK at 4:40:00 PM
aksi: 
assalamualaikum ladies and gentlemen...=)

hoh amatlah kebosanan hari nie...sekejap ada keje sekejap tak de...sekejap bizi sekejap terlampau lapang..owhh...syahduuuu~~daripada tak buat pape...meh la kite share bersama menda neh...aku terbace dalam fesbuk membe aku pasal MINUM AIR BERAIS SELEPAS MAKAN BOLEH MENYEBABKAN KANSER!! take noted!!! KANSER!!! AWAS!!mencegah adalah lebih baik dari merawat okeh..tapi kalau yg merawat tuh nurse cantek-cantek sape tak nak kan!!huaaaaahuaaaaaaaahuaaaa XD


-.-' aku sentap!! sebab aku selalu amalkan minuman berais selepas makan...tapi tak la selalu kan...aku neh dah la jenis payah nak minum air suam!! bukan hape..kalau pagi-pagi minum air suam mesty rasa loya-loya macam morning sickness!!ehhhh~~~ngahaha... jadi...dengan itu..aku nasihatkan diri aku sendiri..kurang-kurangkanlah minum ais...tapi tuh la,,aku neh degil..tak denye nak dengar nasihat diri sendiri..nasihat orang lain pon belum tentu aku nak ikut kan!! dasar degil! Sila marah aku...

(hak neh yg buat aku tak tahan neh!!)

note: lepas makan minumlah air suam..kalau nak lagi bagus..minumlah air limau suam..tengok aku..ramping kannn(sila muntah)..tp jangan lah amalkan selalu minum air limau tuh..kang nipis plak perut tuh kang!! owh ais juge blh mnyebabkan saket jantung...oh my~~~

2 budak comel gatal tangan:

mr.dinie said...

tq 4 info..:D

kyoshi_sousuke said...

patut la rase kenyang minum air sejuk~rupe2 nya ni ye sbb utama~hehe
thanks for sharing knowledge ~

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea