May 19, 2011

merengek mao cuti akhirnye membawe padah

jejari n!cK at 10:08:00 AM
aksi: 
(gambar hiasan..tiade kene mengene ngan yg idop ato mati)

haihhh...macam2..nak bercoti pon sampai masuk surat kabo..tolonglahhh~~siap berlaku pergaduhan lagi...suke benor wartawan dok tepek lam paper cite2 gni kan..ekeke..nak buat gone kan...dah 2 keje die..bahaha..hah..neh..dok belek2 paper tadi then nampak pasal kes nie..seorang ISTERI padah dibelasah oleh SUAMInye gare2 bertanyekan tentang hal percutian diorang mase cuti sekolah nanty..aku pon jadilah kepochi dengan meletakkan cite neh lam belog...ahaha...adoyai..kemain..orang nak bercutik suke tak hengat..neh nak bercutik kene belasah bagai..wanita itu dipukul, ditendang dan diseret ..lu aperhal der pukul2 wanita..klu berani meh sorang same sorang..ecehh..ayat gangseter too~~ahaha..korang nak kepochi gak korang bace la sdrik kat cni ye..

jap aku nak ulas la ckit hal gini neh...sebabnye tak leh nak salahkan sebelah pihak la kan..

1. yang bini tuh sile la paham laki..dah tentu2 laki tuh ngah kepenatan ke hape...stress keje ke..jgn la dok tanye itu ini..merengek itu ini..memanglah dapat penangan pree of charge..
2. laki 2 pon..sabar la ket..kot ye pon nak marah ke hape ke..chillex lu..bincang leklok..DAYUS TAU TAK MEMUKUL POMPUAN!!ekeke :P
3. kalau ikutkan perasaan..mmg tak kan selesai masalah bukan..cooll...cool feverr...ahahha

p/s: ahhhhhhhh..paper banyak tokok tambah je nehh~~wakaka

4 budak comel gatal tangan:

Axie04 said...

2 2 salah
tu la gunanya bersabar

n!cK said...

kan..sabar itu sbhgn drpd iman..:)

feena said...

bwk2 laa bincang ye dok.. jgn laa nak naik tangan je bang oi..!!!

n!cK said...

tao xpe..ckit2 naik tgn..ckit2 pukul..ape daaaa~~

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea