May 31, 2011

lelaki ade bulu ketiak..macho ke serabai??

jejari n!cK at 10:38:00 AM
aksi: 
bahaha...sebelum start menaip aku dah gelak dulu..adesss...idea dari sape?? aku amek persoalan neh dari pemuda bernama Aslan As..sape Aslan 2?? die retiss la..bahaha..jgn maraaa haa lann(name manje)...bahaha...okeh2..masing2 ade pandangan tersendiri bukan...macam2 pendapat yg korang bagi...adoi...bagi aku la kan..biase je sebenarnye lelaki berbulu ketiak..tapi kalau dah panjang gile sampai ke dada memang jijik la kan!!bahaha..aku geli weyhh tgk orang ade bulu ketiak panjang2 neh...macam serabai je nampak..muke dah hensem tapi bulu ketiak plak berjurai2 siap bleh tocang..memang menangis air mate darah la nengoknye...wakaka...ade orang cakap..kalau cukur ketiak jadi hitam..ye dok??haihh..so better cabut la ye..wakaka..opss..jap2..sebelum 2..korang tau x?? bulu ketiak juge adelah bermanfaat untuk daya tarikan seksual!!wow!!bahaha..jangan engat bulu2 yg tumbuh itu adelah tiada faedah ye..ekeke...


berdasarkan buku Dr Bruce Perry berjudul "Why do we have body hair?” Science World, yang diterbitkan September 2000.

Penjelasan bulu ketiak sebagai daya tarik seksual karena folikel rambut hampir selalu berdekatan dengan kelenjar yang menghasilkan feromon, yaitu bundel molekul yang diproduksi oleh tubuh sebagai sinyal kimia untuk menarik pasangan seks.

Jadi sebenarnya, bulu ketiak tidak akan bermasalah dan justru menjadi daya tarik untuk lawan jenis, dengan syarat kebersihan dan kehigienisan daerah sekitar ketiak dijaga dengan baik.( part neh korang bace betol2 ye)bahahha

okeh2..2 kelebihan die ye adik2 kakak2...bagi yg tak nak bulu ketiak neh..jangan risau..nie utk perempuan2 yg rase selekeh bile bulu ketiak tumbuh...neh ha carenye...bahahaha

 Antara yang paling murah, mudah dan berkesan utk menghalang bulu ketiak tumbuh ialah menggunakan kapur sirih dan kunyit hidup.Selepas mencabut semua bulu ketiak, celupkan ibu kunyit ke dalam kapur sirih dan gosokkannya hingga rata selama beberapa minit. Kemudian bilas dengan air bersih. Lakukannya beberapa kali sehingga masalah itu selesai. Petua ini juga sangat bagus dilakukan oleh golongan remaja yang masih belum tumbuh bulu ketiak....(selamat mencube...bahaha)

haaaaa....tuh haku dah jawab segale kemusykilan pasal bulu ketiak tuh..dah2...macho ke selekeh 2 atas diri masing2 la ye.asalkan pndai jage kebersihan..kalau rase macho..haaa bele je la panjang2 ye..bahaha...kalau tak nok..sile la cube petua 2 ye..ekeke...selamat beramal..wahahaa

21 budak comel gatal tangan:

kim heeruul said...

haha..gua selalu gunting je..mcm gunting rambut...gua tak cukur..nnti gatal...lelaki ada bulu ketiak sikit cool..hehhe..

n!cK said...

ahaha...cool ye...adoyai..:P

Fakhrul said...

Nick!!! Nah amek bulu ketiak i nih..HAHAHAHAH..kompom ########## HAHAHAHHA

amnan said...

bagi ak lelaki yang ade bulu ketiak sangat2 super cool.... haha.. tp jgan la mcm hutan amzon sngt...

n!cK said...

fakhrul: yekk!!jijik aku~~~hahaha:P

amnan: hahaha..tao xpe..neh segale minatang ade payah gak~haha:P

FirdAus BluRtz said...

lelaki standard laa ngn bulu2 nie...bulu ketiak xper tak nampak sgt, law bulu dada??? hahaa3.. mcam mon*** da...seb baek takdo..

shaffique said...

lelaki tak pe ada bulu ketiak. perempuan jangan. haha.


My latest entry : Poster Filem Popular Versi Orang Lidi

n!cK said...

firdaus: kah3..geli weyhh bulu dado pon~~wooowooo

shaffique: hahaha..selekeh betol..

Pojiekyra said...

alamak hehehe...tp btoi gak kta nick tue hehe..
geli pown da gak..tp nice info hehe

n!cK said...

ekyra: hehehe..maceh..

Fendy San Satay said...

hhehhe..fakta bgus ni... :)
loikee..!!

Fendy San Satay said...

terbaik...!!
like entry ni with double trouble like..!
^_^

n!cK said...

keh3..masheh2..:P

Pojiekyra said...

ur welcome hehe;)

... said...

as salam..
oh! terjawan sudah kenapa perempuan dirogol. rupanya mereka punya bulu ketiak yang seksi. tu yang sampai hidung lelaki belang pun tertarik untuk mendekati. ditambah pula dengan comel.

wow!
kalau ketiak lelaki, orang perempuan tertarik sebab ehem rupanya..

oo..baru kaji tadi.
oo... kena cepat2 kawen ni. hoho~

cik azeya said...

hahaha. abis yang muda remaja ni kalau guna kunyit hidup agak2 berkesan tak? kawan saye tanye. ^^

Firdnurjue said...

muahahahaha gelak dulu kuat2..sius tak boleh blah klu bulu ketiak smpi ley wat tocang...serabai!!

n!cK said...

azeya: hahaha..jadik la kot..lagi berkesan gamaknye..wahaha

jue: bahaha...sabo je la..

aslann said...

wooiihhhhhh!!! sioottt jeee....HAHAHAHAHA...laju gilaa..aku baru nak up entry...hahahaha...dahla lukis gambar bulu ketiak panjang2!! ko refer kt ketiak sape tu Nick? HAHAHA...HAHAHHAHA..HAHAHAHAHA!!

n!cK said...

aslan:bahahah..2 bulu ketiak ko la..sape suh ko lmbat..aku pantang lambat2..hahah:P

Anonymous said...

bau tiak bikin wa teransang wo...
nk lak yg kai satin..fuhh...!!!
blankedsystem@yahoo.com

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea