May 25, 2011

Cubaan Rogol oleh Lelaki Gila Seks!!

jejari n!cK at 10:24:00 AM
aksi: 
seramnye..what a silly act!! menakutkan...susah sebenarnye menjadi perempuan...sentiasa perlu berhati2..dunia sekarang dah tak selamat..kenape perempuan sentiasa menjadi sasaran hawa nafsu binatang lelaki...budak pon nak dijadikan tempat pemuas nafsu..sangat takut...haihh..tadi bace paper..then terbaca pasal sorang budak perempuan di tarik oleh seorang lelaki gila seks semasa dia nak ke toilet!! beraninye la die kan..even dalam kawasan sekolah boleh pulak main culik2 anak orang tanpe pikir takut pon...pas2 di bawanya budak 2 ke dalam semak untuk di rogol...budak 2 bernasib baik sebab cubaan rogol 2 tak sempat dilakukan sebab ade orang lalu lalang kat area semak 2..haihh...nak kate ape?? budak 2 seksi ke?? dah tentu2 budak sekolah..berpakaian sekolah..seksi ke?? kalau dah setan menghasut tak kira seksi ke tak menda gini boleh jadi kan..menakutkan...

" KUALA LUMPUR: Seorang kanak-kanak perempuan berusia 10 tahun nyaris menjadi mangsa rogol selepas diculik lebih satu jam oleh seorang lelaki dari kawasan sekolahnya berhampiran Jalan Semarak, kelmarin.

Dalam kejadian jam 9 pagi itu, suspek dipercayai gila seks menculik mangsa dengan tujuan merogolnya, namun mangsa terselamat apabila penjenayah terbabit melarikan diri selepas menyedari beberapa orang awam melalui kawasan semak tempat dia melarikan kanak-kanak berkenaan.

Sumber polis memberitahu, sebelum kejadian mangsa dilaporkan keluar dari kelasnya untuk ke tandas sebelum disapa suspek yang berada di luar pagar sekolah berkenaan.

“Apabila mangsa menghampiri suspek, lelaki dipercayai berusia 30-an itu segera memegang tangan mangsa dengan kuat. Dia melilit badan mangsa menggunakan kain pelekat sebelum mengangkat mangsa keluar melepasi pagar sekolah.

“Ketika itu, mangsa menjerit ketakutan, namun tidak didengari sesiapa. Suspek kemudian meletakkan mangsa di atas motosikalnya dan membawa kanak-kanak itu ke satu kawasan semak di Jalan Semarak, kira-kira dua kilometer dari sekolah,” katanya. "

sumber: harian metro

p/s: nie mesty kes tengah "naik angin" sebab tgk menda bukan2 kan!! haihh..durjana sungguh~~(~.~)v

14 budak comel gatal tangan:

JIJI YU said...

aku pon geram nengok budak2 skolah sekang ni

ajumohit said...

semoga anak2 kita dipelihara oleh Allah hendaknya, mcm2 kejadian buruk skrg ni..

n!cK said...

jiji: ko pehal geram..haihh..pelik sungguh..~.~

aju: aminn...i'allah..:)

Ujang9897 said...

derm..!!!!

n!cK said...

@ujang: lu hati2 eak jang...risau gua ngan lu..hahah:P

ASaDa RyutaRo said...

huih! gilo la laki tu.. budak 10 tahun lak tu..

n!cK said...

@ asada: tau xpe..tiade kewarasan sungguh..huhuhu

Firdnurjue said...

kalau yng perangai cam nie..bukan manusia tapi binatang..huh!!!!

FirdAus BluRtz said...

nafsu kuda kot...huhuu3

... said...

as salam..
tu nafsu khinzir ya anak2~
eh! jangan tak tau. singa boleh bersenggama 50x dalam sehari. tapi khinzir lagi banyak woo..

nik la ni~
buat entri pasal budak tu kena culik. kan dah terlepas orang tua tu. mesti dia naik moto buruk kan g culik budak tu.haih..agak2nya lepas ni dia culik guna jentolak kot.

culik nik?
tak boleh. tapi nak culik kembar nik. ops!
tamau culik. hantar perisik. ahaha~

cik azeya said...

mintak dijauhkan bende2 camni berlaku dekat family saye. :(

feena said...

tkt kan.. kalo difkrkan... ape laa yg ader kat bdk2 mcm tu.. tp kalo dh nafsu ke arah "tu" je... tu laa jdnyer... mintak di jauhkan laa..!!!

... said...

tkt kan.. kalo difkrkan... ape laa yg ader kat bdk2 mcm tu.. tp kalo dh nafsu ke arah "tu" je... tu laa jdnyer... mintak di jauhkan laa..!!!


▂ ▃ ▅ ▆ 10%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

cuma nak tanya..

apa mood nik sekarang ni? sebab? meowww~

terima kasih. update2 selalu ;)

Anonymous said...

kenapa perkara sebegini berlaku budak di culik dalam sekolah ....nak salah siapa pada waktu sekolah lak tuu ...semua yang terlibat nak lepas tangan ..lu fikir la sendiri ..jika berlaku kat keluarga sendiri apa tindakan??

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea