Apr 14, 2011

tanda-tanda korang dah ketagih..

jejari n!cK at 2:37:00 PM
aksi: 
huh!! bahaye neh kalau dah ketagih...memang tak tido la jawabnye kalau dah ade sifat2 ketagihan neh..susah woo nak ilangkan ketagihan neh...maybe leh sawan kalau tak tuntut ape yg korang ketagih ngat tuh..wahaha..okeh..aku bukan cite sal layan2 menda tak bepekdah oke..nie pasal ketagihan berinternet..bile dan berinternet..timbul la gejala2 nak berblogging...sape ade blog angkat jari kelingking!! ahahaha..pehhh...ramai rupenye ade blog neh ye..tak sangke dah maju manusia skung..bahaha..pangg!! macam ko 2 xde blog kan... moh le kite tgk tanda2 ketagihan yg melampau neh..haha

1. bangun pagi2..on pc / laptop..pas2 terus bukak blog!! nyahahaha..sampai nak mandi..nak makan..pon berkira..sayang sgt nak tinggal walau sikijap..(nie tahap bahaye neh)ngaaa

2. jari gatal2 nak tekan-tekan laju2 keyboard pc..means nak menaip entri la tuh kan..hahha

3. duduk mengadap pc or laptop dari pagi sampai tgh malam sampai pagi semula..nak tido pon berkira(takut sangat bgn2 tido blog hilang agaknye)nyahaha..non stop!!ahaha

4. dalam tido pon siap mimpi2 tekan keyboard..duk menaip dalam blog!! siap jari2 pon bergerak2 mase tido..hahahaa..yg neh mmg terlalu taksub ngan blog neh!! pulanglah ke jalan yg luruss nak...

5. mate tak berkelip pandang laptop..tak tau la ape yg dipikirkannye(pk nak tulis entry la ape lagi nye!!)hahah..

p/s: awas..andai anda mempunyai tande2 seperti berikut...cube lempang ckit pipi tuh nak tau korang di alam maya lagi ke kat alam realiti..ngaaaa...slamat lempang melempang...bahahha=p

4 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

meh lempang nick

n!cK said...

eh eh..ade aty nak lempang guaa..hahhaa:P

misS FEeza macho ! said...

wakakkap sye letew bangun2 bukak blog ! ta sempat mandi mkn :hoho

... said...

as salam..
agaga~ ujangh nak lempang nik =p

nasib baik saya takde kaitan dengan semua tu.
hahaha~

=p

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea