Apr 13, 2011

lelaki dan pink?? pelik ke??

jejari n!cK at 11:22:00 AM
aksi: 
ahahah...ngape orang akan pandang kepelikan bile nampak laki pakai pink!! ahaha..bagi aku la kan...tak dek yg peliknye..aku lagi suke!!nyahaha..sebab ape?? sebab nampak so sweettt gule2...pas2 terbayang2 lam otak..how sweet..mesty anak orang kaye kan!!pangg!! amek kau!! ahhaa..mesty die romantik kan(padahal mane tau laki tuh kena pakse pakai pink!!) tapi kan..bile lelaki memakai pakaian berwarna pink neh..tahukah andaaa...jeng..jeng..jeng...

1. lelaki itu akan di panggil lelaki jambu!! xtau la jambu air ke jambu batu..hahah..

2. lelaki itu akan kelihatan seksi!! nyahaha..seksi celah mane??

3. lelaki itu akan menjadi tarikan!! sebab tak ramai penduduk lelaki Malaysia sanggup pakai kaler pink!!
4. lelaki itu akan nampak seperti nyahhh..jalan kepit2..panggg!! sape cakap!! jgn tuduh2!!

5. lelaki itu akan di tuduh GAY!! pangg!!sile check dulu~~ahahha

6. lelaki itu akan dikatekan seorang penjiwang!!bahaha..i like!!

p/s: pendapat korang plak camne??=p aku suke tgk lelaki pakai bju kaler pink!!!nyahaha

14 budak comel gatal tangan:

:: Nonoy :: said...

pink itu cool! hihi (:

Violet Blue said...

maaf, tapi saya x suke pink..
hehe~

Ai-Sis said...

macaam macam laa anda ni nick.haha.geget kang

Simple Me♥ said...

Saya SUke! :D

n!cK said...

nonoy: yup!!sgt cooll~~~wohooo~~

violet: ahaha..tak seme suke pink!!

ai sis: lalaala..:p

simple: me too~~:P

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

suke pink jgk..tak kire..muhahaha~

shaffique said...

nak pakai pink boleh, tapi jangan pink pekattt. haha.


My latest entry : Heroin Kartun Disney Versi Gothic

Taufan Bin Ribut said...

setakat ni belom nak berani lah kan pakai kaler pink..kulit ni kalau gebu x pe gak..ni gelap je..kang berdekak lak kalau pkai pink..hahha..tunggu kulit gebu baru pakai..haha

n!cK said...

khumaera: ahaha..tau xpe!! suke jugak!!

shafiq: ahaha..pakai la..pakai yg kaler lembut2 gitu haa..haha

topan: haha..gunela klorox..konpem jdi putih dan gebu..haha:P

b a m b a m ' s said...

sweet aper! hehhehehe.. tp paaki seluar pink x sesuai.. baju pink ok! :P
salam kenal.. folo cni yer.. :)

Join jom!: Segmen | Kalau aku ada bakat! Aku nak jadi...

iemanizam said...

stylooo pulak...muahahaha

AISHA INANI said...

AKU TAK BOLEH TGOK!
kang takot aku tercakap dengan kuat, u like bapok! muahahaha.

Fauzan 'Jahn' Abas said...

salam komen ...hehe

saya lelaki... saya suka baju yang bewarna pink tetapi kena berhati-hati sebab warna kulit saya agak gelap jadi... nak pakai pink agak limited... but personally... xdenya nak kata lelaki itu gay atau nyah pun kalau baju yang dipakai baju lelaki, kan?

Anonymous said...

If a man does not make new acquaintances as he advances through life, he will soon find himself alone. A man, Sir, should keep his friendship in a constant repair.

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea