Mar 18, 2011

student terlampau!!

jejari n!cK at 9:40:00 PM
aksi: 
wahh...dah besa gini nak melawan cikgu ye!! kalau la zaman sekolah korang wat gini..memang sampai bile2 korang dok tadika je..bhahaha..yelah kire melawan hape yang benar dan sahih kepade yg batill..eh macam ustazah plak haku cakap g2..keh3..tapi betol la..tgk orang skung bersimpulan bahase cane..naek gelak guling2 kadang2 2 dengar simpulan bahase n peribahase zaman canggih neh..contoh2nye adelah..

1. bau-bau belacan 
bukan belacan cap udang tuh..neh belacan dari jawe..perghh bau dieeee...macam ketiak mashemm..eh penah bau ke ketiak mashem 2???wakaka..yulkss!!

2. gajah mati meninggalkan gading, harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggal dunia.
hahaha..memang laa meninggalkan dunia..bijak2...anok sapaaaa la neh~~hahaha

3. malu-malu siput
kalau dolu2 kan slalu je sebut malu2 kucing..asek kucing je kena..bagi la binatang len plak nak merase malu 2..bhahahaaa=p

4. mulut puake/longkang
haaaa..neh paling famos amous la...hahha..pantang bergaduh ckit mule la nak cakap orang mulut longkang laa..mulut puake laa...risau gak haku bab2 puake neh..serammm~~

5. biar putih tulang..jangan kuning gigi
hahahha..yekkk!!yekkkk!! pengotorr...hahahhaha

6. ade udang disebalik mee megi
isk2..pandai2 je korang kan ubah2..gini la kalau dah pandai tak hengat..huuuu

7.sepandai2 tupai melompat..xpenahnye masuk sukan olimpik
hahha..gile betoi orang sekarang neh..haku rase nak gelak sampai muntah..

8. kalau takde angin..masakan satu LRT leh bau busuk
ahahaha..gile!! neh mesty nak perli orang kentot lam LRT kan..perghhh..memang pitam la kalau ade yg wat pangai tak senonoh gini...bhahaha

9. pucuk di cite...usmet ulam raja
wahahhahahhaha..gilo2..haku rase nak gelak guling2..neh mesty pengaruh cite P.Ramlee..hahaha

10. lembu punye susu..cap teko dapat name
sian lembu penat2 buat susu..wahahha=p

p/s: agak2 la kan...kalau cikgu korang bace die gelak guling2 x??wahahhaa=p

6 budak comel gatal tangan:

iena_mieyna ^^ said...

suka yg no.3 tuuu..hahaha
kalau cikgu baca mesti cikgu nak pencen awal...huk3

Violet Blue said...

mmg bijak bdk2 zmn sekarang..
ni kalo tok nenek zaman dulu idop ni, mmg jd perang la..
'Pergaduhan antara Nenek Moyang dan Cucu Cicit kerana Peribahasa' <---- headline akhbar..
ahahaha~

n!cK said...

iena: keh3...sian sungguh...

violet: ahaha..bijak2..

hazirahmahadzir said...

haha.best yg no.7..
isyhh.lau dye masuk mesti agk cumel.lalala~

hanisa sabrina said...

hahaha,suka yang gigi kuning tu . yekk

n!cK said...

hazirah: wakaka..comel je ye melompt2..

hanisa: yekkk!!!hahaha

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea