Mar 18, 2011

bile orang melayu nak cakap bahase inggeriss~~

jejari n!cK at 12:02:00 PM
aksi: 
Seorang pemandu yang mempunyai boss orang putih dari Amerika sedang memandu sambil bersembang dengan bossnya :

"Easy, easy come to my house.. If you come.. I cut my c**k for you"

( Senang-senang datanglah ke rumah saya, kalau awak datang saya sembeleh ayam jantan utk awak).

Tiba-tiba kereta dihadapannya berhenti mengejut menyebabkan dia menyodok kereta tersebut. Pemandu tersebut pun meminta maaf dengan boss nya....

"Sorry Sir, I brake brake, do not eat. After I check the wheel no flower again."

(Maaf Tuan, saya brek-brek, tak makan, selepas saya cek tayar tak ada

bunganya lagi)

Orang putih tu pun mahu keluar dan ikut sama marahkan pemandu kereta

dihadapan. Tapi pemandu tersebut menghalangnya... sambil berkata:

"Don't enter mix, Sir! The bring that car if not wrong I, is the children fruit from manager moneys, he is stupid don't play! Let he taste."

(Jangan masuk campur, Tuan! Yang bawa kereta itu kalo tak salah saya, anak buah dari pengurus kewangan, dia memang bodoh bukan main... biar dia rasa)

Besoknya si pemandu tak masuk kerja. Lusa bila dia masuk kerja, si boss

orang putihnya bertanya:

"Why didn't you come to work yesterday?"

Pemandu menjawab: "I am sorry boss, my body is not delicious, my body taste like enter the wind."

(maaf boss, badan saya tak sedap, badan saya rasanya macam masuk angin)

p/s: bhahahahahah..rase nak gelak guling2..=p

9 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

wahahahaha...sengal..

mcm tu la kot kalau gua ckp omputih..=)

micky eyqa said...

hahahha da jugak org mcm nie kn

Mr. Kamikaze said...

ahahhahhhahah.. aku nak gelak guling2!! hahahaha

Hey Newbie, Stop Spam Link Paksa Follow

cik gege said...

i brake brake,do not eat.. so funny..hahahhah..

Finaz Jaafar said...

sangat kelakar kot..hahah

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

siot je cerita ni aduhai pecahpeyot gelak kat opis nie...

Violet Blue said...

ahahahaha~
apekah!!
sengal btol..
glak guling2 mase bace..

n!cK said...

u all seme: bhaahahahahha...tao xpe..haku pon ase nak gelak guling2!!hahaha

FirdAus BluRtz said...

haahaha..gelak pusing2..

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea