Mar 11, 2011

makan b*bi dan simpan janggut!!

jejari n!cK at 11:56:00 AM
aksi: 
hadeih..tadi bersiar2 ke satu berite..baek punye cite~~apekah itu B*bi?? kalau xtau nampak sangat korang saje nak kena pangg!! ngan haku kan...haha..tapi 2 bahase kasar la kan!! bahase sopannye adelah khinzir~~ngaaaa...dalam islam pon memang diHARAMKAN muslim makan daging b*bi ryte...setiap larangan tuh ade hikmahnye..kan daging babi tuh ade sejenis kuman yg amat berbahaye..darah babi adelah kotor dan meresap jauh ke dalam daging babi 2..yulk!! tgk la yg kene penyakit yg disbbkan babi jadi cane...mati kan??kalau x mati pon nyawe2 ikan..haaaa...ngerii..woowoo.

kesan makan daging babi

Makan daging b*** pula boleh menyebabkan seseorang itu bekerja kuat, tapi tidak boleh berfikir. Pemikirannya akan menjadi lemah, kerana perutnya terpaksa bekerja keras untuk memecahkan molekul-molekul kompleks.

Tabiat makan daging b*** didapati boleh melemahkan keupayaaan seseorang untuk berfikir, dan juga melemahkan keinginannya untuk mempunyai perasaan bangga dengan dirinya sendiri. Ia menghilangkan semangatnya.

 Pemakan b*** tidak mempunyai semangat patriotik?

Jamal Al-Din Ibrahim: Ini telah dibuktikan secara saintifik. Iamerendahkan kandungan serotonin dalam badan, yang berfungsi melancarkan aktiviti dan meningkatkan perasaan bangga seseorang, dan mungkin juga menambah keceriaan seseorang. Apabila hormon ni berada dalam badan, seseorang itu akan menjadi ceria, tetapi daging b*** pula mengurangkan kandungan serotonin ini. Seorang pemakan b*** boleh menggunakan otot-ototnya untuk bekerja, tetapi bukan otaknya.

haaaa...tgk la penangan daging babi 2 cane...sangatlah buruk!!jauhi khinzir~~~ngaaaa!!meh tgk kesan bela janggut plak!!

Mengenai janggut pula, beberapa orang doktor telah berjaya memperolehi keputusan cemerlang dalam mengubati masalah impoten (mati pucuk) dengan hanya menyuruh pasakit-pesakit menyimpan jambang dan janggut yang panjang. Menyimpan jambang dan janggut menggalakkan penghasilan testosteron. Apabila seseorang yang menderitai masalah impoten dan ereksi menyimpan janggut dan jambang, kandungan testosterone akan bertambah.. Mereka mengukurnya dalam ukuran mikrogram, dan mendapati tahap testosteron meningkat di kalangan lelaki yang menyimpan janggut dan jambang..wow!!mabelesss~~wahahaha..sape2 yg xnak maty pucuk 2 simpan la janggut panjang2 eak!!hahah

p/s: time kasih utk maklumat awk encik berite ....ngaaaa

6 budak comel gatal tangan:

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

Wallahualam...
tapi yang pasti , dalam Islam melarang umatnya memakan babi..kerana di dalam daging babi itu sendri mempunyai sejenis kuman yang sangat-sangat memudaratkan sesiapa yang memakannya. walaupun direbus atau dimasak, tetapi kuman tu tetap tak mati2...









Lastly , selamat hari jumaat nik !:)

nescafe_ais said...

pergh...bahaya babi...

ismi azira said...

suke post nie!

Ai-Sis said...

hahahaha.macam macam.geget kang dak ni!

Violet Blue said...

knpe sekalikan entri janggut ngan khinzir?
mcm xdek kne mengene jek..
haha~

n!cK said...

myra: betoi 2..selamat hari jumaat..ngeee

neskape: memang!!bahye..jauhi babi ..woooowooo

ismi: ngeee..masheh!!

ai sis: haaaa??hahaha

violet: saje je tambah input kat c2..huhuhu

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea