Mar 7, 2011

Lembaga Cari Tuan

jejari n!cK at 12:44:00 PM
aksi: 

BETONG: Gangguan kemunculan lembaga berambut panjang di bangunan baru Ibu Pejabat Polis (IPD) Betong di sini, selepas sebulan berpindah ke lokasi itu kini memasuki episod baru apabila makhluk jelmaan menyerupai wanita itu dikatakan beralih angin dan sering merayau di kediaman pegawai pula. 

Jelmaan wanita terbabit dikatakan sering dilihat sekitar kediaman beberapa pegawai IPD berkenaan, malah kelibat menyeramkan itu didakwa turut dilihat penduduk kawasan berdekatan ketika melalui bangunan itu, kira-kira jam 2 pagi. 

Lembaga itu dikatakan berpakaian lusuh dengan rambut mencecah paras pinggang dan dilihat sering merayau sekitar kediaman pegawai setiap awal pagi sebelum menghilangkan diri. 

Beberapa pegawai di IPD itu mendakwa pernah melihat kelibat wanita berjalan sendirian, malah lebih mengerikan apabila lembaga itu pernah menjenguk kepalanya menerusi tingkap di sebuah kediaman didiami pegawai. 

“Kami pernah melihat kelibat seorang wanita berdiri berdekatan tingkap sebelum menghilangkan diri. Kejadian ini sering berlaku terutama pada awal pagi dan wanita terbabit dikatakan berlegar-legar sekitar kediaman pegawai. 
“Boleh dikatakan setiap minggu pasti ada yang melihat kelibat wanita itu. Bukan itu saja, malah dalam lokap pun turut berlaku gangguan tetapi dipercayai oleh makhluk lain,” kata pegawai terbabit yang yang enggan dikenali...

p/s: adekah ini hantu kak limah??ngaaaa..haha

9 budak comel gatal tangan:

Muhd Fadil said...

hantu kak limah udah balik ke bentong rupanya. panggil usop suh bako..
kita bako je.. kita bakooo

muniraksasa (; said...

ape ni, ape ni? HAHA cite tipu je ni. HAHA

Fendy San Satay said...

kite bako jer..bako..bako.. :D

Violet Blue said...

jgn menyeramkan saya yg tgh duduk keseorangan ini..
mujur x bce mase tgh mlm..

Violet Blue said...
This comment has been removed by the author.
n!cK said...

fadil: ntahnye..jauh ngat k.limah lari..haha

munira: cite betoi..penah msuk lam TV3 sal neh..huhu

fendy: haa..bako..bako..haha

violet: haha..ce tgk sbelah ade x??haha:D

amyzzskazz said...

nick wat cte hantu laaaaa..heee takotttt..ngeh3..

n!cK said...

hadoi...neh cite lam paper METRO la..hahah..

... said...

as salam..
oh..ipd bentong..dengar2 kat kawasan tu dulu ada kes orang hilang. tak tahu la kot2 bawah tu ada mayat perempuan tu ke..lama dah.berpuluh tahu yang dulu.

hm..cite pasal bab hantu ni, buat apa nak takutmakhluk ni cuma pandai buta muka hodoh dan suara yang bingit lagi tak merdu. buat serabut otak je. tak perlu takut.bukan ia boleh buat apa2 pun. kita laungkan azan kuat2 pun dah ok.tapi tajwidnya kena betul la.ni kalau terketar2, mana la makhluk hodoh tu nak lari.adoi..


iklan untuk nik chukie2:

Jawatan terbuka untuk perdana menteri dan menteri-menteri.hahaha

broadband rosak?dan bakal nak rosak? tak tahu nak baiki macam mana? lihat tutorial saya

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea