Mar 8, 2011

Lelaki Berkulit Gelap Lebih Seksi?? MITOS!!

jejari n!cK at 9:10:00 AM
aksi: 
haiyaaa..macam2 haaa...sampaikan warne kulit pon nak jadik hal..agagaga...huihh..jgn terase aty ye..bukan mengutuk..bukan mengate ye..tgk 2..puji lagi ade...seksi kan!! hohho..betol ke lelaki berkulit gelap neh seksi??wow!! sekali lagi!! wow!! mabelesss..famos amosss..eh aperkah??hahaa...alaa..kulit gelap ke..cerah ke..ape yg penting adelah HATI...ye dok?? huhuhu...seme 2 anugerah tuhan...masing2 ade kekurangan dan kelebihan ryte?? tak perlu nak cakap ko itam aku putih so ape masalah??nak gadoh??hahaha...xdek mknenyee...terime diri masing2 seadenye okeh...walllaaaa~~=p

Akhbar Daily Mail melaporkan semalam, ia hasil kajian terbaru sekumpulan saintis Barat di Universiti Toronto, Kanada, yang merumuskan lelaki yang berbeza latar belakang dan keturunan, mempunyai persamaan dari segi meminati wanita berkulit cerah, berambut perang yang dianggap paling menawan.Wanita sebaliknya melihat lelaki berkulit gelap – daripada sawo matang kepada kulit hitam sebagai paling menarik, penuh misteri, rakus, bahaya dan ade tarikan seks!!

“Kajian kami mengesahkan persepsi mengenai warna kulit bukan sekadar tanggapan, tetapi hakikat. Warna kulit menjadi daya penarik dan antara ciri utama rujukan sosiol. Boleh dikatakan, apa yang dianggap sebagai mitos kini menjadi fakta,” kata Dr Shyon Baumann, ahli sosiologi yang terbabit dalam kajian itu.

eh aperkah??td ckp lelaki...neh gambau pompuan plak??ngeeee
gambar hiasan semate2..

p/s: tak kesah la heh putih ke hitam..janji hidup senanggg~~agagaga=p

5 budak comel gatal tangan:

yna fazlyna said...

yess lelaki gelap ni seksi. tapi tak mau lah gelap gelita... nak gelap bercahaya. huhu

http://ceritaidupsaye.blogspot.com/2011/03/cerpen-pujaan-hati.html

cik_hani said...

setuju ngn yna..wahahahaha laki putih sgt tak syiok la..kita2 kna putih lagi..wahahahha nway da follow cni..salam ziarah yer.. =))

n!cK said...

yna: hahha..betoi3...

cik hani: kui3..tq:)

... said...

as salam..

hehe..bolhe percaya ke semua tu? diroang rujuk berdasarkan apa yag diorang lihat dan fikir. kita kan dah ada al-Quran, sunnah dan hadith =)
macam2 ada~
yang penting, itu semua fitrah seorang manusia..tapi yang pergi kawen dengan laptp, tiang letrik, tanas rumah, patung mainan tu..

=_="

iklan:

Jawatan terbuka untuk perdana menteri dan menteri-menteri.hahaha

broadband rosak?dan bakal nak rosak? tak tahu nak baiki macam mana? lihat tutorial saya

Violet Blue said...

iyaaaa....~
sumenye bergantung pada hati masing2 gak..
taste sorang2 kan lain2..
hehe..~

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea