Mar 18, 2011

bile lelaki bermulut puake~~

jejari n!cK at 9:22:00 AM
aksi: 
pernah tak korang mengalami masalah dengan lelaki bermulut puake~~~perghhh...puake tak hengat...nak marah ade...geram pon ade kan bile mengalaminye..tambah2 bile bermulut puake mengenai sensitiviti hal keluarge kite...tak elok kottt~~kalau sekadar bertanye hal2 famili tapi soklan 2 yang tak mengganggu jiwe tak pe la kan...tapi kalau jenis soklan yang menggnggu jiwa..emosii dan raga dan bakull..memang rase nak lempang laju2 bukan..astagfirullahhh~~~istigfar banyak2 kawan..tapi memang geramla haihh...orang len bgumbire hari2 jumaat neh...tapi haku na marah2 plak kan....haihhh....aperkahh~~wahahaha..pangggg!! amek ko..otak biol~~ tapi lagi puake kot bile lelaki bercerita bukan2 hal kite..lagi rase nak tendang laju2..jadahnye yg die dapat ntah..xpela cik kiahh..dugaaannnn~~sabo je laa~~ye la..kalau tak cakap gitu nak cakap cane lagi kan..tak pelah...tapi kan..bile leaki bermulut puake neh..mulut die lagi puake dari pompuan!! (ececeee..siap highlight lg) 2 utk peringatan kot..perghh bise ngat...bile 1 jari die dok tuding jari kat kite..9 lagi tuding kat die sdrik kan..hah!! amek ko...9 tuuuuu~~~parahh...tapi bagos gak orang yang jenis suke mengate belakang2 neh..kire die leh bagi kite pahalee free of chargee...dose die yg tanggung bukann~~patot ucap time kasih la kot kat orang2 yang bermulut puake g2...dah la puake..longkang pule....mak aihh..haku dah bagi pahale kat die..orang gini patot wat tak tau je..tak yah layann..lelame kang die bosan la 2 jage tepi kain kite..yelah..die mane ade kain nak jage..kain pelikat pon jarang2 gune..adesss..miahaha..biarla..begini la hidup kite kan..masing2 suke mencari kesalahan pade orang lain..tak de pekdah pon..yang dapat hanye kepuasan yg sementare...

p/s: mengate dulang paku serpih...haaaa sambong2~~~miahaha=p

14 budak comel gatal tangan:

Dylla Burn said...

hi... sabar lah yer, ... mmg geram kalau kena camni... nak release tension? ko laserkan dia balik...kuikuikui

Putri Malu said...

pe citer neh?? hehe..hangin 1 badan? hehe

n!cK said...

dylla: memang ngah sabo cik dila..kalau tak saba nak g lempang die laju2..woowoo..:P

putri: heee..xdek angin dah..minum air halia td..ahhaha:P

♥ bella nabila ♥ said...

hehe..bau hangit jer belog ni..ropanyer owner ngah membako diri ..ilex-ilex..udak chantek mane elok marah-marah , xbaek tuk usus .

n!cK said...

bella: hahaha..chill bebb~~peghh ade bauuu~~~hahaha:P

muCux said...

biase yg aku jumpe lelaki mulut puake nie lelaki yg agak lembut :)

n!cK said...

masalahnye neh bukan laki lembut..neh laki tak lembut~~laki lembut tak gini pon~~ahhaa:P

♥ bella nabila ♥ said...

tapi betul jugak , bella penah dengar lelaki lem tu cakap "aku tengok gaya kau makan ni ha , nampak sangat cam orang kampong" haha..dasar LEM la dia..

n!cK said...

hahah..alaa ape susahhh..jawab la semula..haah aku orang kampong..so ade masalah~~~msty die tergamam!!hahaha:)

muCux said...

i pernah kene laser ngan cikgu ala2 ayu gitu(lem). . mmg x tahan weih kene laser ngan dier i rasa nk tikam dier bertubi-tubi. . menci taw!!
*gedik* gaya ala cikgu 2

n!cK said...

hahahhaha..perghhh..tikam tuh tak tahan..adoyaii..rase nak gelak guling2...ahahah..sabo je la...xsem g2 sebenanye...:)

Eyqasara said...

mmg betoi.. laki klu ngutuk lebey trok dari yang disangka.. suma maki hamun kuar dari mulut dorang.. mcm2 gelaran dpt nnt.. cesss~

n!cK said...

tuh la..memang chesss la diorang..mambang tanah sungguh!!haha

Dda Ly said...

huhu mmg tension kalau terpakse adap yang bermulut puake ni..lebih dari makcik joyah mulot laser...huhu

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea