Feb 28, 2011

knape kite susah nak senyum..

jejari n!cK at 12:16:00 PM
aksi: 
haiyokk..tak pahamm...nie betol2 tak paham...haperkah?? tak paham aperkah masalahnye dengan makhluk2 Tuhan sekeliling..susahkah untuk senyum?? senyum 2 kan 1 sedekah..tak rugi beb kalau anda senyum..ke anda rongak?? tak pe hambe tak kesah...rongak ke hape ke hambe membalas senyuman dengan penuh sopan juge..ke anda pakai gigi emas??eh xpe..hambe xdenye g cabut gigi mas 2 pas2 g jual..hahha..kenape susah eak nak senyum pade orang yg kite tak kenal..padahal kalau senyum tak de nye nak kena bayar..ade ke bile kite senyum pas2 ade orang datang mintak bayar??miahahha.isau gak hambe takot tetibe ade org datang mtk bayar..bukan haku ngate sape2..cume kadang2 pelik ngan keadaan sedemikian rupe...haisyhh..senyum salah..tak senyum salah...kang senyum orang cakap gedik..kang senyum orang cakap perli..walawehhhh...susahnye kehidupan ini...kadang2 nak senyum pon takut kot bile tengok muke orang masam mencuke macam singe ngah lapar..kekadang ngan tingkah laku ko tuh org mule akn pikir bukan2..orang akan ngate ko macam2..adatla mnusia mmg g2 kan..jangan nanty orang cakap ko kerek..ko sombong..barulah ko hegeh2 nak cakap..eh sori..saye memang spesis tak suke senyum .haiyokkk!! jadahnye neh!! pepenat haku senyum jelingan yang ko bagi!! woooowooo..ko kejamm..ko kejammm..miahaha..tak pe lah tak kesah la heh anda nak senyum ke tak..janji ekau hepi yer~~agaga...

6 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

muka kambing tu senyum mcm muka nik..hahahaahah



jgn mara ek..=)

n!cK said...

ujang: haippp2!!meh cni nk debik ko!!hahahaha

nyza =) said...

kan.kan.sush lau jumpe orang payah nak senyum nie..serba salah lak nak senyum ke x.. :)

n!cK said...

niza: hahha..tuh la..isau gak kekadang..kang senyum kang tetibe plak kene plempang free..ahah:P

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

senyum tu kan sedekah ...

senyum , tak perlu kata apa-apa , senyum ...^^

n!cK said...

mira: sukeeee...:)

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea