Feb 25, 2011

Ex Gf/Bf Jadi BFF??

jejari n!cK at 10:27:00 AM
aksi: 
dalammm..dingin subuhh..hatiku terusikkk..eh tsalah masuk genre lagu raye la plak..miahaha..boleh ke g2 weii? haishh..susahh kot...ehhh..sape cakap susahh..haishh memang susah la!! haahah..pening haku tulis hape..tapinye memang susah kot exbf/gf nak jadik BFF plak..xmungkin!! kalau boleh pon..kene amek mase yang lame..bertahun2 lamenye..2 pon kalau boleh kan??korang boley ke?? haku rase tak de salahnye kalau exBF/GF jadik BFF..tapinye..pandai2 la korang nak menilai..kalau dah memg exbf/gf  korang berperangai macam lahanat..baik korang jangan okeyyhh...tak sesuaiiii....silap hari bulann..bff ke mane..ko ke mane..aihhh..susah kan!!mengikut pengalaman haku (macam la dah lame ngat idup kan!!) memang tak boleh kot..kalau setakat kawan2 biasa ok la lagi...kalau nak jadik BFF..huhu..tak tercapai akalku lagi..bukan haku kate diorang jahat..cumenye memang susah nak terima jadik BFF..tak mungkin kot...haku dah cube tapi still tak bole..sebab2 kenape susah nak terime:

*  tak nak engat kenangan lame..wat pe nak engat..kalau kenangan 2 besh oke la kot nak engat2..tapi kalau yg menyakitkan hati..wat haku lagi jadi benci kot..haip2!! tak baik tauuu...jgn tanamkan sikap benci dalam diri anda..ko sapa nak benci orang!!helehhhh~~~

* takut cinta berputik kembali...ececee..selalunye bile berkawan ngan ex neh msty ade gak kan korg mengadu kalau ade problem ngan kekasih korg skung..haaa tgk!! 2 yang tak nak 2..kadang2 bile dah selalu mengadu takot nanti bibit2 cinta berputik kembali...ececeeeeee..nyampah!!

*takut naty ade yang saket aty..haihh..betol3..haku sokong(dah xde org nak sokong aku sokong la) bukan hape..takut naty ade yang saket hati or trase hati..kalau korang kan..tibe2 nampak pakwe or makwe korang bermesra alam depan korang(belakang tak tau cane le kan) tak ke 2 boley menimbulkan saket hati?? tak ke korang ase anehhh di situu...haihh..ikut diri masing2 la kan..kalau ok..juz go on..kalau tak ok..pandai2 la korg...hek3

p/s: tak salah kalau memaafkan..tapi jangan lupekan name diorg...heeee:) (4give but neva forget)..tapi lagi elok kalau melupakan terusssss~~miahaahaha...

DouBt ThoU ThaT StaRs ArE Fire, 
DouBt ThaT ThE SuN dOtH moVe,
DouBt TrUTh tO Be LiaR,
But nEvEr dOubT tHat I loVe YoU!!
~~shakespear~~

9 budak comel gatal tangan:

^_^eMa^_^ said...

part yg mengadu ble ade prob gn bf 2 ema setuju. TERmengadu la.. hehe
tapikan klu bf kite wat cm 2 mst kite marah kann.. eheeee...

cik sessy said...

bulih kot......
sy bulih jer...
tp kadang yang ex nih terover lak kan...
dia lak perasan kita suka blk..
haizzzzzzzzzzzzz....

rarapuing said...

nice blog dear

V!0L3t BLU3 said...

whoa!!
shakespear kot..
tabik kejap..
haha~

n!cK said...

ema: heee..tau xpe..

sessy: yup!! bergitulah selalunye..koh3..

rara: heeee..tq:P

violet: hahaha..shakespear la sgt...neh coconutshake je..ahha:P

amyzzskazz said...

memg tak boleh!!!sye da try..memg hancus,,,skit ati menyelubungi...mwahaha

kayrules said...

setuuju sgt2 ngan post ni...
bwk diri dan hati msing2 yg lara tu suda..
jgn d'ungkit kisah lama, yg lalu biarkan ia nye berlalu pergi...ececeh,, ;p

n!cK said...

amy: muahahhaa..mmg!! jauhi diri dari mereka..kui3

kayrul: ececeee..tao xpe!!

Ibnu isa said...

xbolehhhhhhhhhhhhh....

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea