Feb 25, 2011

Nak Murah Rezeki??

jejari n!cK at 8:32:00 AM
aksi: 
assalamualaikumm...haaaa..jawab dulu salam 2 pas2 baru boley bace entry neh..heeeee:) hari nie hari ape ye?? hoihh..dah hari Jumaat kan..cepat sungguh mase berlalu..rasenye baru je 2 3 ari lepas hari minggu..tup tap..tup tap..dah hari jumaat dah...haihh...emmm korang nak murah rezeki tak?? haaa..meh cni tengok dan bace hape haku tulis 2..tapi kalau setakat tengok dan bace je xjadi weii..cane korang nak dapat..usaha la ckit..tak kan la orang nak bagi gedebukkk kat ko kan..nah amek dwet neh!!! g beli gule2..g2 ke??xdek maknenye..jangan nak berangan la..tak denye rezeki datang bergolek kalau ko tak usaha dan tawakal...huuu...cakap banyak plak haku neh..niee haku tak nak menaip dalam belog neh..mesti membebel dulu..hahaa..challow bete..hapekah menda 2...
maksudnye:

“Barangsiapa bertakwa kepada Allah, nescaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar.Dan memberi rezeki kepadanya tanpa di sangka-sangka.
Dan barangsiapa yang bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkannya.
Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya.
Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.”

selain 2..ayat seribu dinar nie jugak untuk menghilangkan keresahan...heee..kalau korang ade masalah ke hape ke kan..elok gak bace ayat nie...jadikan ayat seribu dinar nie sebagai doa dalam solat lagi ok...heee..

p/s: manakan dapat sagu kalau tak dipecahkan ruyung...ececeee..bermadah la plak..hahaahaa..

2 budak comel gatal tangan:

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea