Jul 14, 2011

tolong aku plis!!

jejari n!cK at 3:58:00 PM
aksi: 
assalamualaikum..

rasenye tak salah kan kalau aku nak mintak tolong korang..manela tau kang korang ade ternampak...atas dasar kemanusiaan mintak tolong la gitau kalau ade nampak budak  nie okeh..=) aku dapat menda nie pon dari emel keje aku..orang opis yg suh tlg sebarkan...rasenye tak berat utk tolong menda macam nie kan..=)

Assalamualaikum ...

Dengan hormatnya dimajukan butiran dan foto seorang kanak-kanak yang hilang sejak 13 Julai 2011.

Mohon perhatian dan kerjasama kepada tuan/puan untuk menghubungi ibu bapa mangsa atau Balai Polis berhampiran seandainya ada melihat kanak-kanak ini.

Butiran :

· Seorang kanak-kanak lelaki berumur 10thn (Darjah 4)

· Memakai t-shirt sukan berwarna merah berlengan hitam dgn cetakan 'S.K Subang Bestari, Tuah',

· Berseluar sukan berwarna biru gelap berbelang putih dan berjaket berwarna coklat.

· Membawa beg sekolah berwarna biru dan hitam.

· Mempunyai ketinggian lebih kurang 110cm, berambut pendek dan mempunyai tanda parut disebelah kanan kepala.

· Ayahnya menyedari kehilangan anaknya pada 13hb Julai 2011 diantara jam 6.30 petang ke 7.00 petang.

· Budak ni dibawa oleh seorang perempuan agak berumur, berkulit agak gelap. Dipercaya warga indon

p/s: doakan semoga budak nie selamat...aminn..=) semoga Allah membalas jasa kalian..:)

5 budak comel gatal tangan:

iLa suHaiLa said...

Ya Allah..harap2 budak nie selamat..

miezah said...

smoga Allah melindungi nya ..
dan smoga family nya tbah ..
smuanya dugaan dri Dia ..

zaidah said...

semoga budak nie selamat n tidak diapa-apakan...

Firdnurjue said...

Semoga tak de pea-pea yg jadi kat dia..INSYAALLAH..:-(

Bob said...

Salam semua...

Kanak-kanak tersebut telah dijumpai dengan selamat beberapa jam tadi.

Terima kasih atas keperihatinan dan doa semua.

-bobmy

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea