May 12, 2011

makanan/minuman dari tong sampah!! must read!!

jejari n!cK at 11:30:00 AM
aksi: 
woooowoo..tak leh blahh bile tengok brite gini...ntah sape ntah yg dah jadik mangse makanan sampah neh...sampai aty diorang kan..rumah besa gabak!! tapinye dari hasil tak berkat!!malam tadi denga dah pasal neh dlm brite..hari neh plak dalam paper..cinabeng tol diorang..menggunakan MAKANAN/MINUMAN yg dah LUPUT TARIKH..kire kitar semula la..aku tgk dlm tibi semalam die tunjuk ade MINUMAN DUTCH LADY...SERBUK MILO...pas2 mende2 len lagi yg dah luput tarikhnye di jual semula..rase nak bercucuran je air mate tgk..PELEKAT TARIKH LUPUT 2 plak dikoyak..wahh..bijak2...sape yg jadik mangse 2 mmg buruk la perut sbb makan minum barang yg dah luput..berdarah je idung tgk seme 2..bongok diorang tuh..pas2 yg lagik sadisnye..diorang siap buat makanan pas2 agih2 plak jual kat warung2..kedai2 makan..yg milo 2..siap buat aiskrim bhaiiii~~moden..moden...nak tau dari mane diorang dapat seme 2..haaaa..meh na habaq!! die amek seme 2 dari TONG SAMPAH!! PUSAT PELUPUSAN SAMPAH!! KILANG2 BARANG LUPUT!! pasneh haty2 la kot...nie yg buat aku trauma nak beli barang runcit neh..agak2nye berkulat tak perut klau makan seme 2?? bukan takat berkulat..siap dapat penyakit lg weyhh!! cehhh!! cinabeng!! beware ye kawan2 pasneh..mane la tau benda gini terjadi lagik sekali..mane kite tau kan...kite tau makan jeee~~bahahhaa...

utk bace: sile KLIK

7 budak comel gatal tangan:

kucarkacir said...

giler..ade jugak orang mcm ni..

EmanTheHalia said...

>.< (sambil pegang perut bace entri ni) sebab peminat milo. Entah la pandai2 la jawab nanti buat benda2 cam ni.

Pembawa_Wacana said...

nak untung punyer pasal.... habis cara dibuat.... yang menderita....kita jugak...

n!cK said...

kucar kacir: tuh la..sian plak kat orang2...ngaaa~~

eman: tau xpe..bercucuran air mate tgk bite 2..woowooT.T

bro PW: tau xpe bro..sedih tol jadik die..wooowooo

feena said...

dah laa suke minum susu dutch lady tu.. tetibe jd mcm nie lak... rase mcm loye2 laa.. nak muuunnn...... errgghhh..!!!

... said...

as salam...
woh! ni betul ke nik yang datang gath kat kepong tadi? adei.. kenapa la dari kenduri ujang kawe lambat tau

>_<

oh. kalau luput sehari takpe. luput lebih dari seminggu tu yang bahaya. kalau yang serbuk tu, ratenya kurang sikit.. yang jenis cecair tu yang bahaya.

buka takat perut. boleh merosakkan organ sebab dah jadi racun. huhu~

darwissa frawissa said...

hey kamu!! chumell lar blog.. kter follow u.. feedback me k!;-)

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea