May 4, 2011

Halau Ibu dan Bagi Ibu Gelaran "BABI"!!

jejari n!cK at 8:54:00 AM
aksi: 
haihh!! neh aku nak emosi neh...donia aperkah ini..anak ditatang bagai menatang minyak yg penuh dulunye tp bila dah besar lupe daratan...itu bukan dah tatang bagai menatang minyak yg penuh dah 2..tapi tuh anak minatang!! anak durhake!! tak tau ke die walau setitik air mate ibu dan tercuit perasaan ibu dgn stiap kata2 atau perbuatan dah wat die jdik anak durhake...ntahla..macam2...sedih plak bace..orang tak de ibu nak ibu...orang ade ibu..dok halau ibu macam binatang...kejam sungguh...

p/s: buruk macam mane pon seorang ibu...dielah wanita yg mengandungkan dan melahirkan kite semua...:) syurga di bawah telapak kaki ibu...:')

AMPANG: Seorang ibu bukan saja dipukul dua anaknya, malah dihalau dari rumah ekoran tidak memberi wang yang diminta dalam kejadian di Kampung Pandan Dalam, kelmarin.

Dalam kejadian jam 10 malam itu, ibu berusia 41 tahun terbabit mengalami lebam di muka dan badan selepas dipukul anak lelaki dan perempuannya. 

Kejadian dikatakan bermula apabila anak lelaki mangsa yang berusia 19 tahun dan baru balik dari berjumpa rakannya tiba-tiba meminta wang, namun mangsa memberi alasan tiada wang menyebabkan anaknya itu bertindak kejam memukul mangsa selama beberapa minit. 

Sumber polis berkata, mangsa turut dicekik anaknya selain kepalanya dihentak pada dinding.

Katanya, pertelingkahan dua beranak itu bertambah parah apabila anak perempuan mangsa yang berusia 20 tahun pula campur tangan dengan turut bertindak memarahi dan memukul ibu mereka tanpa belas kasihan.

“Anak perempuan mangsa turut menghalau mangsa keluar dari rumah dengan memaki hamun menggunakan perkataan tidak sepatutnya termasuk menggunakan panggilan ‘babi’

sumber: HARIAN METRO

8 budak comel gatal tangan:

zie said...

Ya Allah..kesiannya. nape la kejam sangat anak2 dia sampai macam 2 sekali layanan yg dia dpt.

n!cK said...

hurmmm..sedih kan ade anak mcm 2..:(

Axie04 said...

hampagas tul la
dapat anak cam ni campak lombong je baru tau

RaraPuing said...

:((

sayang mak kite tanpa dia sapelaa kite dalam dunia ni

n!cK said...

axie: kan??mmg hampeh punye anak!!

rara: betoi2..sayangilah ibu kita..:)

kucarkacir said...

nerakalah tempat si anak itu..

BaTu^NiSaN said...

BOLEH CAYA KER?

Eilez said...

Memang kejam ank mcm ni.. tak mengenang jase ibu.. deowg lupe syurge di bwh tapak kaki ibu. Daulat nye dose besar ank tu...

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea