Apr 6, 2011

tattoo ayat Kursi..Kurang Ajar!!

jejari n!cK at 11:13:00 PM
aksi: 

hurmm..macam2 sungguh la manusia neh kan..kdg2 tertanye2 dlm hati tak sakit ke die dok wat tatu tuh..padahal tatu 2 nanty sebati ngan kulit die..kalau orang islam kalau meninggal kene buang tatu 2..camne nak buang?? lapah kulit ke??eee seramm..teringat plak mase aku skolah dulu..ade gak budak melayu buat tatu kat badan..then tim spotcheck kantoi ngan cikgu disiplin..die disuruh buang tatu tak kire cane pon..last2 die buang tatu 2 ngan tekap bahu die ngan seterika panas weyy..ewww seramm...ngiluu je aku rase denga tekap bahu ngan seterika panas..lagikan kene skit pon rase nak menggelupur inikan pulak sengaje tekap..woowoo

7 budak comel gatal tangan:

..arcmabaharin.. said...

kuang ajo sgguh!

TaufiqHafiidh said...

kurang ajor sungguh...ni mesti pengamal ilmu hitam yg wat benda2 ni...

faisal said...

memang kurang ajar la org ni...

http://faisalapardi.com/

Mohd Effendi said...

punya la banyak kertas, kt badan jugak die nk tulis. hampeh.

JayBon said...

Allahuakbar..
hari tu rihanna pki tatu bentuk bahasa arab.. ni lagi advance pki ayat kursi..
duniawi2...

sarah mohamad said...

kurang ajar betul lah diorang nih.

nelly said...

tak patut sungguh !!!

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea