Apr 23, 2011

boleh ke lelaki dan perempuan jadi kawan baik??

jejari n!cK at 5:55:00 PM
tengah termenung panjang tadi..(pikir nak update entry sbenanye)...tibe2 je otak dan jari menjalar pikir pasal neh..boleh ke lelaki dan perempuan jadik kawan baik?? ada yang cakap tak kisah..ade gak yang kisah kan..sebab len orang len pendapatnye kan..tapi bagi aku la kan..bole je..sebab aku pon ade kawan baik..aku kawan ngan dia since sekolah rendah until now!! caya tak?? believe me pliss..agaga..siyesly..aku mmg kamceng ngan die smpai skung..everything we shared..kalau balik kampong msty die pon nak balik same..sebabnye byk perkara yg nak di ceritakan pada aku..even nak smbung blaja pon..die bincang ngan aku..bahaha..klu engat skali tuh mmg lucu...tapi 2 la hakikatnya..memang kami rapat..tapi hanya sebagai kawan..tak lebih dari 2..aku pernah tanye die..ehem2..nak tau ape aku tanye?? aku tanye gni..

"ko tak pernah jatuh hati ke kat aku"?? kateku

..die senyap!!!ahahaha...pas2 lame ket die jawab.

." yes!! i am!! aku penah sukakan ko satu ketika dlu tapi aku tau ati ko tak same macam aku" katenye.

.olololo..soooo sweett...mmg!! siyesly..mmg aku anggap die hanye kawan..tak lebih dari 2!! bila aku ade poblem..die ada ngan aku..bile die ade poblem aku ade utk die,..kirenye sentiasa ada tak kire susah atau senang...aku suke kawan ngan die..tapi ade orang cakap..bila salah sorang dah cakap cm2 kat salah sorang..mesty hubungan 2 akan renggang kan..tapi cane aku still leh jadi kawan baik ngan die..sebabnye..

1. aku tak pernah amek serius ape yg die ckp kat aku!!ahhaha

2. mmg niat aku nak berkawan ngan die...tak lebih dri 2..(even mse 2 aku single n available!!)

3. die pon tak pernah amek aty ape aku cakap..(die cool)

4. think positive..bila dah tlalu lame bkawan..since skolah rendah..dah paham cane pangai die....(die hot tempered!! tapi ngan aku, die sanggup mengalah)hahaha

p/s: masing2 punye pengalaman sendiri bukan..anda bagaimana??ce cite..ce cite..heheh=P

4 budak comel gatal tangan:

senyumSOYA said...

hihih.. my best friend pun laki gak..
tp keja bertekak ja tep kali..hihihi...

dia da nak kawen..wink2~

n!cK said...

senyumsoya: ekeke..tau xpe..bertekak je kejenye kalau jmpe...hehe..

owh..congrats 2 him.:)

Areyoudys said...

as salam..
ah! hoho~ ada! ada!
tapi tak tahu nak cerita macam mana pasal ni.
heartless

=_="

heh. besh entri nik ni =)
yeah! fikir positif!!
dan niat berkawan je. tak lebih, tak kurang. hoho~

n!cK said...

hohho..tq..:)
kawan biar ramai..ye dok..heee:)

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea