Mar 22, 2011

kenape lelaki menangis??

jejari n!cK at 12:24:00 PM
aksi: 
banyak benda sebenarnye yang boleh buat lelaki menangis neh..cumenye diorang boleh cover je...kontrol macho okeh...tak macho la kalau orang nampak nanti!!nyahaha..bukan senang sebenarnye nak tengok lelaki neh menangis..tak macam perempuan yang hatinye memang hati tisu kan..sebab 2 la perempuan dikatekan memiliki senjata...apekahh?? itulah AIR MATA!!ngeee...tapi tak de la pelik kalau perempuan menangis kan..cume pelik akan timbul bile lelaki yang menangis..sedikit pelik je la..tak banyakkk...moh tgk nape lelaki nangeh!!

1. kehilangan orang tersayang
huh!! hilang orang tersayang...sape tak sedih kan..orang tersayang kat cni bermaksud mak, ayah, adik beradik dan kekasihh..nape haku letak kekasih paling last?? sbbnye kebanyakkan lelaki xkan menangis sbb mende remeh gni!! betol x?? kalau ade pon segelintir je kot..EGO kan!! kalau kehilangan famili tersayang neh la mungkin die tak leh nak kaber dah dari menangeh..last haku tgk abang haku nangeh mase kehilangan sepupu yg tersayang~~~ kamcheng beb!! mane tak emo~~~nyahaha

2. terlalu gembira
hah...kalau tadi menangis sebab kesedihan..neh plak menangis sebab gumbire...huhuhu..pernah tgk arwah abah menangis sebab anak die dah besa panjang dan masing2 berjaye.tapi malangnye beliau tak sempat nak mengecap kesenangan nie bersame..sobbsobb...:(

3. teringat dosa2 dirinye
hurmm..bab2 neh haku tak rety nak cakap banyak..tapi sape2 pon akan menangeh kan kalau teringat dose2 yg menyelubungi diri..huuuuu~~

4. potong bawang
nyahahaha...betoi tak!! engatkan napela dok mengalir laju air mate,,rupe2nye sebab dok potong bawang!! nyahaha..mende neh berlaku kat haku...haku tgk abang aku dok soksek2 kat dapur..pas2 haku tanye nape ko sedih ngat bang..die pon balass!! haku ngah potong bawang neh ha ngokkk!! hambek ko~~hahaha...salah ke haku jdik adik yg prihatin!!nyahahah=p

5. Anak mak
ololo~~cikucikucikuuuu~~~nyahaaha..susah neh anak mak..skit2 mak..skit2 mak..(aku pon terase bab neh)nyahaha..alalala...lame tak balik kampong pas2 jumpe mak siap pelok mak lame2..pas2 dah tibe mase nak blah dari kampong mule la bergenang air mate kan..tapi tak seme la yg gni...yg nangeh neh msty golongan yang  jujur berhati bersih...ewahh..jap g ramai la 2 nak ngaku nangeh kan!! ahaha...

6. bersyukur yg amat pade Yang Esa
sobbsobb..mmg bersih suci murni hatinye bile lelaki pandai mensyukuri nikmat tuhan yg diberi..Dia menangis kerana terlalu bersyukur, merasa amat berterima kasih pada nikmat pemberian Allah...adekah lelaki seperti itu...sobbbsobb

p/s: hakikatnye lelaki bukanlah ratu air mate~~~=)

4 budak comel gatal tangan:

Naddia said...

potong bwg..haha!
erk..jap..laki sudi ke nk ptg bwg??
tetamu yang di undang

n!cK said...

nadia: ahaha..ade je yg sudi..nape plak xde..ngaaa~~:P

Mish Apple said...

kalaw dh name pon potong bawang.. memang mcm tgk cite hndustan lee..

n!cK said...

mish apple: miahaha..tao xpe..silap ari bulan merah mate idong~~:P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea