Mar 22, 2011

Aku Benci Rokok!!

jejari n!cK at 1:43:00 PM
aksi: 
aku benci ben!!! eh salahh..aku benci rokok!!wahah..tgk join lg segment beng!!

bhaii..rokok sebatang!! nah amek!!! pangggg!! tak padan ngan pompuan haaa ko nak merokok!! aiyaya...zaman moden la katekan..baru la AMERIKA!! ye dok!!miahaha..amerika tak amerika..goblok!! haku memang tak suke orang merokok!! dah la merokok pas2 membahayekan orang len plak 2!! tao tak orang yang menghidu asap rokok lagi bahaye dari orang yg hisap rokok tuh!! gune la otak bhai...tak sian ke kat bayi2 anak2 bini tuh..haku pantang la kalau jenis orang merokok tak hengat orang belakang neh!! nak merokok p la cari tempat merokok..neh tak, dok isap depan2 kanak2..pompuan mengandong..dan sebagainye...sian diorang...xpasal2 same2 dapat penyakit kan!! kalau yang perempuan merokok plak..udah2 la nyahhh~~~ tak elok..kalau ko ngandong ko dok isap rokok..anak ko tuh nanty cacat...ko gak yang tak nak bayi 2 nanty kan..silap ari bulan belom sempat melahirkan bayi tuh dah keguguran~~tgk la impak merokok tuh!! bahaye nak mamposs~~memang mampos la kalau yg jenis tak makan saman neh..padahal kat kotak rokok tuh dah terang2 terbentang baikkk punye gambar bahaye rokok..tapi 2 jadik perhiasan je kan...xpela..sbb tak kena memang sedapppp je ko isap rokok lelaju...sampai 2 3 4 kotak sehari...membazir tao x!! baik la ko beli makanan..ade gak pekdahnye..kalau tak nak beli makanan pon..duet rokok ko tuh bak cni!! derma kat haku..dapat gak pahale!!nyahahahahaha..neh halu tak nak neh membebel..kang dah macam pakar motibasi..mesty berdarah mate ko nak bace kan!! aku benci rokok!! sekian!!! (agak2 dah lebih 100 perkataan x eh??ce korang kire??)nyahaha

pesan haku pade si perokok tegar..udah2 la 2..berenti la merokok kalau sygkan nyawe...woowoo~~
diorang yg merokok neh bukan hape....sebabnye" tak macho la beb kalau tak merokok!!"..miahhaa..kadang2 bile dah terbiasa merokok neh memang dah susah dah nak berenti..kalau nak berenti kene amek mase yg lame..pas2 kalau nak brenti bukan main lagi siap demam2 bagai haa..punyela kuat ketagihan tuh..haihh xleh haku bau rokok!! pening..silap ari bulan haku plak yg muntah sebab bau rokok!! dah la naty bau asap tuh melekat kat baju sme..kalau naik kete abeh satu kete berbau asap rokok!! perghhh pening tak hengat~~

p/s: amaran dari pihak kerajaan..merokok membahayakan kesihatan...=p

3 budak comel gatal tangan:

syairahmohdanuar said...

haha.terbaik! :D

Lulu caldina said...

Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

n!cK said...

lulu: tau xpe..bukan diorang nak insaf pon~~woowoo

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea