Mar 9, 2011

Antara Cinta Pengkid & Gay!!

jejari n!cK at 11:55:00 AM
aksi: 
walawehh...orang berchenta..anda nak berchenta!! tapi berchenta ngan yang salah pule..habeh bagaimane??salah sape??wooowooo~~ takut kot bile cakap mende neh!! jangan la weii...Nabi tak mengaku umat nanty!! sobbsobb..dulu2 ade gak pengkid ajak haku kapel!! woooowooo~~gelabahhhh~~tak maooo..tak maooo..makk..tulunnn..haku bukan lesbian!! serammm dowhhhh!! ecewahhh..pandai dah skung gune pekataan dowhh kan!! dowhh 2 hape?? dodol?? ke dohh yg buh lam roti 2??aiyakkk!!miahaha...pangg!!amek ko..kekadang kesian tgk dieorg neh..tak leh gak nak salahkan dieorg 100% yg jadi pengkid & gay neh..maybe ade sebab2 tersirat die jadik g2 kan..mane la kite tau cane kehidupan die kan..kebanyakkannye jdik gni adelah di sebabkan PUTUS CHENTA!! DI ROGOL!! make diorg jadik trauma...huuu..sian diorg kan..tambah2 plak bile xdek org nak tlg bimbingkan..make makin jauh diorg terpesong...katenye diorg...diorg susah nak buke haty utk wanita dan lelaki...diorg lebih dapat kepuasan dgn cara macam 2..aiyakk??aperkah..huuuu.kebanyakkan pengkid n gay neh cantik2 n hensem2 kan?? mase study2 dulu ramai gak yg haku jumpe..walaweyhh..memang cun!! kulit putih!! memang cun la!!hohho..pas2 diorg jenis suke pompuan manje2...adeihhh..agaga...hape2 pon..seme 2 perlukan kekuatan kan nak ade perubahan dalam diri diorg...kalau kite lagik tuduh dioerg bukan2..lagila dieorg rase tertekan..ye dok??huuuu..tapi tak salahkan kalau berkawan ngan dieorang..asalkan kite tak terikut2 seme 2..ngeeee..=p

p/s: “Sahabat sejati dan setia adalah lebih bernilai dari semua emas di dunia” dan “Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan, sahabat sejati menjadi pendorong impian”

11 budak comel gatal tangan:

Bobo said...

banyak lagi lelaki dalam dunia ni...haha

Violet Blue said...

thumbs up utk post nieyh..

lawa background baru~ :)

zaapp!! quote itu disematkan dalam jiwa :D

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

pengkid = lelaki cantek. hehehe

mintak2 mereka dibukakn hati untk jadi fitrah yang telah ditetapkan Maha Esa :)

ιѕмaιl pυтra aιdιl adнa said...

pengkid = lelaki cantek. hehehe

mintak2 mereka dibukakn hati untk jadi fitrah yang telah ditetapkan Maha Esa :)

~nsar~ said...

lelaki memang banyak... mesia pun mempunyai lelaki yang lebih ramai dari pmpuan.. tapi kan..
percentage yang baik 2.... 1/5 kot rasanya.. kira yang lagi 4/5 xleh pakai.. tettt..

kyra_G said...

kwn n dowg pstue cba pujuk n cra halus dan baik u kembali ke pangkal jalan huhuhuhu...cian dowg nie..jiwa tertekan

... said...

as salam..

hoho..terpesong lebih.
maka kita pun kena kerja lebih.
nak lebihkan didikan moga mereka tak terlebih jauh terpesong terlebih-lebih.
moga mereka lebih dekat kepada-Nya.jangn berkurang, biar berlebih.

ameen.. lebih2 ni kadang kala membawa padah.jadi.jangna lebih2 =)

nik!!! cantik theme =)

aziah aziz said...

ish3 . dua2 pelik . dua2 haram tak elok . haiyoo :P

Amni said...

setiap orang ujiannya berbeza... betul tu.. kalau kita pinggirkan dorang, lagi dorang tak nak berubah.. sekurang2nya kalau berkawan ngan dorang, bila kita tahu apa yang menyebabkan dorang jadi amcam gitu, mungkin kita boleh bantu apa yang mampu...

n!cK said...

to all perespon entri neh: :) tepuk dade tanye diri masing2..xdek manusia sempurne dalam dunie neh..ngeee:)

Rudiey_Sepet said...

entry palim hot ! bagos bagos :)
kebanyakan pengkid ekceli lebih penyayang dari lelaki sejati. hohoho

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea