Feb 24, 2011

sebab seseorg itu mengumpat!!

jejari n!cK at 2:44:00 PM
aksi: 
hoh!! macam tak ade keje lain kan korang...nak mengumpat je..suke sangat ye tambah dose!!miahahaa...haku terlibat ke tak eak?? tak rasenye..elehh..poyooo...ye ye kadang2 saya termengumpat same..nie seme salah korang..ajak haku mengumpat same...wahaha..jahat gile..tengok 2 la..nak salahkan orang lain gak..manusia memang begitu kan...huhuhu...

mengape rakyat jelata suka mengumpat!! meh sini ko bace!! kalau rabun pakai cermin mate..kalau buat2 tak nampak meh sini haku panggg!!hahaha...

1. nak puaskan hati sebab marah gile gaban...pastu tak leh luah kat sape2 pas2 2 yang jadik mengumpat..ala biasala..kalau dah marah gile2 smpai dah tak sedarkan diri tuh mulala nak caci maki orang kan..demmm!!!hahha

2. sebab hobi dengar cerita orang...bukan salah haku..die yang nak bercerita..haku tumpang dengar..yang nombor 3 tuh setan!! jahat setan neh!!! hasut haku suh mengumpat la tuh!! nyahh ko!! pegi balikk!!(bajet nampak setan)agaga:P

3. nak bsaing ngan orang lain..pastu nak tunjuk bahawesenye diorang wujud same..tak baik menunjuk-nunjuk wei..kalau nak tunjuk barang2 untuk jualan 2 tak kesah la kan..haku belii..miahhaahaa..

4. dengki!! hah tengok..pakai gelang emas sampai lengan! macam haku xmampu beli(padahal memang tak mampu)hahahhaa...

5. bergurau senda dan ejek mengejek sampai buat orang terasa hati..pastu mula la mengate bagai,,helehhh..nak touching2 plak..p main jauh2 nuh..tak pon g duk dlm gua nuh...PANGG!! amek ko..hoihhh!!!jahat statement ko!!tak baik wat g2 taw!!!

6. pandang rendah kat orang lain..elehh..bajet bagoss sangat..haihh..jangan la macam 2 kawan..hari nie kite di atas..klu esok lusa di atas jgk..mati seksok d bawah jugak..bawah tanah!!adaaa pahaaammmm..ahaha...:)

p/s: mari mengumpat!!PANGGG!! amek ko..hahaha..jgn jadi setan!!

2 budak comel gatal tangan:

SaYraH WonDerLanD said...

erk erk.Sarah ade ke mengumpat ek? Macam takde je(penipu nie). Hahahahaha buruk tol perangai sarah. Dah tawu dosa buat jugak T___T

bkn saje nk ngumpat tapi TER

n!cK said...

hahaa..semua orang akan ade TER dalam idup die..hehhe:P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea