Feb 24, 2011

Tuan Direktor! Pilih kasih Eh!!

jejari n!cK at 3:50:00 PM
aksi: 

Esok hari minggu..maka dengan tanpa berfikir panjang..Jamal mengajak si makwenye keluar makan…makwenye  Jenab dengan gembiranya menerima pelawaan itu dan mnyuruh si Jamal meminta izin dari Ayah dan Ibu..maka  Jamal pon terpaksa aku dan bertolak ke rumah Jenab untuk meminta izin..

Jamal: assalamualaikum pak cik..mak cik..(smbil jalan mhulurkan tangan bersalaman)

Ayah/Ibu: serentak mjawab salam..waalaikumussalam..masuk nakk..masuk..wat macam rumah pak cik ye..jgn wat macam umah kau plak..

Jamal: time kasih pak cik(mcm haku heran..dlm hatynye)pak cik…mak cik..saya nak mtk izin nak ajak jenab keluar jap..xlame 2 3 jam je..

Ayah: elok la 2 Jamal..pak cik suke..pak cik x larang pon..ye la ko kan nk buat pahala..ha pegila tebang pokok kat luar 2..dah lame pak cik nak suruh sbenanye..

Ibu: haihh bapaknye..orang cakap lain..die cakap lain..neh la susah cakap ngan orang pekak..

Jamal: xpe mak cik..saya paham..(smbil sengeh2)

Ayah: apa awak merepek neh..saya da simpan da kapak kat dapur 2..awak cakap saya buang plak..

Ibu: hey abg..si  Jamal 2 nak ajak anak kite si jenab 2 keluar..bukan die nak tebang pokok kat luar tuh ha..haihh…xpela jamal..ko pegila..cakap ngan Ayah jenab nie smpai subuh xsiap..

Jamal:xpe mak cik..time kasih ye..Jenab!! jom keluar date!!(xengat mak jenab kat depan tuh)

Jenab: challowww bayya!!(gatalnye jenab)

Maka mereka keluar berdua2 an..sedang mereka berjalan2 itu..tibe2 die d kelilingi oleh 5 mat rempit!! Mat rempit itu benama Bobociku.. Sood.. cici dan bob. Jamal dan jenab dah cuak..jenab menjerit mintak tolong.. mat2 rempit tsebut naik berang…dan telah membelasah jenab secukup2nye.. Jamal yang berada di c2 hanya mampu pejam mate..(siott jek)..terdapat 2 org saksi di c2 iaitu.. Peah.. John..mereka datang meluru untuk mnolong  Jamal dan Jenab!! Semasa mereka sedang menolong…hade seorang lagi mjerit kepada mereka..iaitu Pak Mat Tempe...

CUTTTTTT!!! Hoii setannnn!!! Hape ko buat dalam drama aku neh!! Kot ye pon nak jadik pelakon tambahan meh cni isi borang…

Maka si  Peah  ngan John beredar dari c2 smbil menangis teresak2..sambil menyebuttt..otakkk..otakkk..otakk...

14 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

hahahaah


FF penakot wei..lembab..

matrempit tu semua mmg sakai..=)

n!cK said...

hahha..suke eak..xbaik tau!!huuu

~~nUyUL~~ said...

wah!~tuan director,..name pelakon2 nye sungguh klasik..hEe~~

n!cK said...

nuyul:hahahha..klasik itu antik~~~:)

Faizal Fredley said...

giler...aku jadi jamal la pulak..hahahah

Sunah Mohammad said...

hahaha! jadi bini ujang la pulok! :p

Ujang9897 said...

nama FF dah mcm bangla kan..hahaahah

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

nama pelakon sngt best. HAHAAA

padlie said...

FF mmg banyak pilem dia blakon, leh menang ABP 2012 ni..

Entry terbaru padlie: Kerja oh Kerja
Entry terbaru padlie: TUAN DIREKTOR ! PILIH KASIH EH !!

n!cK said...

FF: ko tau x maksud jamal ape??hahaha:P

sunah:hehehe..jgn marah haaa..:P

ujang: hahhha..pakistan jual karpet..

sharifah: unik kan..haha

padli: mmg!! haha

Miss Ran said...

mcm cte p ramlee la plak

tang nama unik sgt!

Pembawa_Wacana said...

Bobo pun Bobo la... bile dapat bayaran nih..he he

Lulu caldina said...

ekeke rajinnya..

iManAzRaf said...

hahaa... xtahan...

btw, rajinnye buat.

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea