Jun 26, 2012

Diet yang Salah

jejari n!cK at 3:59:00 PM
aksi: 

hah!! sila tengok gambar di atas...kalau sesiapa yang sedang berdiet tuh..pastikan cara korang diet berada dalam keadaan diet yang betul...eh ape aku cakap berbelit-belit neh!!hahha...

kurangkan makan
baru aku tahu rupenye dengan mengurangkan makan tuh memangla boleh kurus..tapinye kurus sekejap je...tapinye seengat aku, aku tak pernah diet!!semua makanan aku bedal..hahahha..makan macam naga tapi hasilnya badan tetap macam mat pit...owhhh kedingnye aku...sampai bilaaaaaa!!sampaiii bilaaaaaaaaaaa!!*menggelupur*

pil kurus
Bagi yang diet guna pil pelangsingan...sila la berhati-hati..jangan terlalu taksub nak kurus sampaikan segala benda mak nenek datuk pil langsing korang telan...pastikan korang ambil yang betul..check dulu jangan main hentam je...tapila kan..setahu aku...pil kurus yang kome-kome makan tuh kurus time korang makan je la kan..bila dah berhenti makan konpem badan naik balik kan??kan?? sile la jujur..ngaaaa +.+

makan buah-buahan saja
makan buah-buahan sahaja..ehh terasa pulak aku...tak de maknenye korang kurus tiba-tiba kalau asyik makan buah je...aku makan buah je sebab dekat kafe tempat aku keje neh asyik makanan yang same je..naik fed up tengok makanan...sampai tak tau dah nak makan ape..last-last buah-buahan jadi pilihan...*makan buah sambil menangis sebab lapar*

p/s: jadiiiiiiiii....tuang-tuang dang puang-puang....jagolah kesihate demo-demo....bak kata karamkapal walaweyhhh...sesal dahulu pendapatan...sesal kemudian habislah duit....ngahahaha..

2 budak comel gatal tangan:

E'in said...

ade org ckp, lau nak diet, mkn nasi sikit tp lauk byk.. xtahu laa tol ke x.. huhu

n!cK said...

ein: ye ke mcm tu..tak seimbang gak tu..huhuhu

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea