Nov 24, 2011

hati kering itu ohsem

jejari n!cK at 3:03:00 PM
aksi: 
hey u olls...assalamualaikum....rasanya dah lama tak berceloteh di belog buruk nie ha...tetiba plak hari nie jari terasa rajin nak tekan keyboard...hati melonjak-lonjak nak update sedas entry untuk hari nie..maybe perasaan rindu nie sudah membuak-buak mungkin....
hati kering itu betol-betol ohsem kan kawan...cakap la nak cakap ape pon pada empunya badan tapi di anggapnya seperti masuk telinga kanan keluar telinga kiri...takde pon rasa nak simpan dalam hati...kira buat muka seposen lurus bendul dungu je la kan orang cakap macam-macam pon...buat tak reti bahasa melayu je la...oh dia mat salleh sebab tu buat tak reti bahasa..tak paham rupenye...-.-'

situasi 1

si A : aku rasa mesti diorang ngumpat pasal kau kan..
si B : lantak dia la heh..tak sangka orang bagi pahala percuma...(tangan ke dada mata dijulingkan)

situasi 2

si A : kau tak jeles ke tengok boyafriend kau keluar ngan betinafren 2??
si B : lantak dia la heh...aku tak percaya pada karma tapi aku percaya pada qada' dan qadarNya..

situasi 3:

si A : kau neh selekeh nak mampos...cuba la ikut trend sekarang tudung macam kain kapan tuh...
si B : biar je la...aku beli pape bukan mintak duit kau pon.....lalalala

nahhhh...tu diaaa...bila si hati kering berkata-kata boleh buat orang terpinga-pinga tahu?? cuma kadang-kadang janganlah terlalu puaka sangat mulut tu walaupon dieorang hati kering tak makan saman..diorang pon punya hati dan perasaan bukan...kadang nampak saja diaorang tak ambik port dengan apa-apa hal..tapi sebenarnya diam mereka bukan setakat diam saja..tapi diam ubi badak okeh~~

kata hati: happy sebenarnya berkawan ngan spesis macam nie..tapi kadang kala sakit haty...-.-'

2 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

lantak lu la

Miss EZ said...

best kot jd ati kering ni..ape pn tarak kisah..haha

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea