Jun 29, 2011

rase nak berdarah idung nak siapkan 1 doodle T.T

jejari n!cK at 12:04:00 PM
aksi: 
assalamualaikum...

hahhaa..aduyai..baru ku tau bukan sesenang ABC rupenye nak melukis doodle neh..aku lukis mule2 jadik dodol!! homaiiii~~~nyahaha..rase berputus asa dah nak meneruskan tapi disebabkan rasa tercabar ngan UJANG!!! aku teruskan jua...oo cakap aku tak de jiwa seni ye!! hahaha..jgn cabar aku!! koh3...make dengan tekad yg kuat...aku berjaye jugak akhirnye..walupon doodle 2 hanye sekadar picisann..eh aperkahh~~nyahaha
ini bukti ujang cakap aku xde seni~~sobbsobbb!!hahahaa..klik utk kebesaran!!
hasil pertama
dan inilah doodle yg aku buat..comel kan?? baik korang cakap comel sebelum aku tumbuk korang!!hahaha...owhh...usaha tangga lif~~eh salah..usaha tangga kejayaan...nmpknye aku pon ade seni..bhahaha...

p/s: jgn pandang rendah pade orang..(khas buat UJANG!!)hahaha

11 budak comel gatal tangan:

Isteri Encek Bard said...

senyum tak perlu kata apa-apa... kurus lak aih doodle nik

Ujang9897 said...

pergh..!!!!!!!!! buruk gila..hahaha

n!cK said...

IEB: hahaha..seme menda nik buat nmpk kurus kak..haihh...ajaib neh..hahaha:D

ujang: xpayah nak perkotak katikkan gua!!hahaha

Finaz Jaafar said...

usaha yang baik dah tu=)
pasni mesti bole buat lagi better..
lte lgsg tak reti buat taw ! grr~

tiQ =) said...

practice make perfect..chewaahh cam pkr motivasi lak..haha..gudluck~

SheyPull said...

hahha terlampau comel...:)



JOM singgah blog saya nak...wordless wednesday : jgn U turn la..kan dah cakap...

n!cK said...

finaz:hehe..xpe2..leh blaja..hehe:)

tiq: ehehe..macehh.:)

shepul: hahaha..perli la 2!!

TeQah Khaire said...

ujang jelez kowt..HAHA

Pojiekyra said...

:))

HazHand said...

HAHAHAHHA! mmg xde seni pun..kih3.. klakar wei dodol tuh!! hahahah

SheyPull said...

blajar 2 make perfect..:)


JOM singgah blog saya nak...Eh!! emial ke hape neiwh? geli i tgok ok!!!

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea