Mar 24, 2011

Kejam!!Kucing kene potong kaki..

jejari n!cK at 2:36:00 PM
aksi: 
siyesly..bergenang air mate aku tgk video nie..sangat kejam seekor manusia pade seekor binatang kesayangan Nabi...di mane letaknye sifat perikemanusiaan manusia..dah namenye binatang...die mane la ade akal macam manusia...manusia dan binatang kan dah diberi perbezaan dgn manusia diberikan akal...siyes!! aku sedih!! sekejam2 aku pon aku bunuh nyamuk je aku cabut kaki tangan nyamuk!! 2 pon sebab nyamuk 2 gigit aku!! tak kan la kat binatang pon nak kenakan hukum hudud...bile mencuri make kena potong tangan..tak boleh dah nak taip panjang2..sedihh!! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~T.T


p/s: kalau korang camnie ke korang buat kalau kucing 2 curi makan??? sangat tak de otak!!

9 budak comel gatal tangan:

KieRinZ said...

kite bako je dia tu !! (buat tgn mcm usop)

n!cK said...

kirin: sobbsobb..xyah bako..kerat je tgn die..woowoo

SyedGraphiX said...

tau x pe! mmg takde otakk! zzzz..

n!cK said...

syed: kan!! sobbsobb..T.T

fyy mokhtar said...

wey!! nape potom kaki tucen. sedih lah :( fyka suka tucen :(

n!cK said...

fyy: sedih kan..sian kucing tuh..naseb baik die mmpunyai semngat idup yg tggi..woowoo

RaraPuing said...

kesiannyerr:(

rara folow sini . rajin2 singah blog rara k <3

n!cK said...

yup!! sgtlah kesian~~

fadhdeela said...

ciannyerr...nape la tergamakk diaorg wat mcm tu!!

Meh sini: Kesian Ct Nurhaliza!!

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea