Mar 31, 2011

kegunaan coke selain utk diminum..wajib bace!!

jejari n!cK at 2:56:00 PM
aksi: 
haku memang pantang kalau nampak air coke!! tak tau la nape mmg feberet!! tapi 2 dulu2 la..jaman mude2..skung dah kurang dah minum...tapi rasenye semalam aku baru minum!! what!! WHAT!! ahhh..yg terlepas usah dikenang bukan!! ahaha..ayat nak kaber diri sendirik okeh!! korang pon mesty suke gak kan minuman coke neh..ataupon dikenali sebagai COCA-COLA..woowoo..meh tgk ape lagi kegunaan coke neh selain utk di minum!! konpem pasneh aku tak nak dah minum!! ini bukan gurauan oke..ini betol2..tak elok minum coke sbb keasidannye yg tinggi itu mmpu menghakis perut anda..selain 2 gak coke leh menyebabkan anda mengalami OSTEOPOROSIS!! kirenye kite dok minum bertahun2 tuh cane dah gamaknye perut kite..woowoo

KLIK CNI


Mencuci jamban korang- Tuangkan satu tin Coke kedalam mangkuk tandas
- Biarkan selama 1jam
- Pam jamban korang
- Hasilnya , mangkuk tandas korang akan bersih . Tanpa perlu disental ;)

Melonggarkan nat yang berkarat- Rendam kain dalam Coke
- Gunakan kain tadi untuk melonggarkan nut tersebut

Mampu menghilangkan kesan gris
pH Coke ialah 3.4- Kadar asid yang tinggi

- Mampu menghakis gigi & tulang 

p/s: katekan tak nak pade coca cola!! kalau dah terminum nak wat cane kan!woowoo=p

7 budak comel gatal tangan:

Eyqasara said...

huhuhu... pasni bli coke utk cuci jamban... hihihi...

IJAT360 said...

terima kasih info tu..air yg bergas ni sebenarnya memang tak elok utk diminum lorh hihi ^_^

n!cK said...

eyqa: ngaaa...sile2..:P

ijat: betoi3..huhu

IzudeanIzed said...

haha...nick..yang tak leh blah tu TERminum..hehe
vanilla coke the bestlah..aku layan je..tapi sekarang dah kurang dah..

Nour Akmal said...

pnh dgr tntg hal ni..
tp coke tgh usaha untuk sangkal semua ni..

kiwi said...

nsib baik x ske mnum..tp klau g mc d mnum gak..aishh

n!cK said...

izudin: tao xpe..ngaaa:P layan gak..haaha

nour akmal: hemm 2 la..tp mmg air begas tak elok sebenanye..dah la gule bnyk dlm minuman bergas..tapi 2 la..2 yg sedap..haha:P

kiwi: tuh la pasai..kalau g mcd terpakse la abehkan..elakkan pembaziran..ngeee:P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea