Mar 27, 2011

dalam surau pon bolehhh~~macam setan!!

jejari n!cK at 8:26:00 PM
aksi: 
aduss..penatnye..baru je balik dari meronggeng bersame2 kekawan!! woowoo,..bile kuar mesti la duit pon kuar cam air kan..sobbsobb..dunia skung seme duit..tapi aku bukan nak cite sal kepenatan haku berjimbe2 pon..aku nak cite sal mende len..petang tadi mase berjimbe2 di alamanda, putrajaya..haku ngan kawan haku g solat dulu kat surau...tak ramai lagi mase 2..fuhhh legaa..tak payah nak berasak2 ngan orang ramai..aman damai..dah siap semayang..ngah pakai tudung semule..ttibe haku tgk sorang pompuan tuh macam kucing ilang anak..muke pon stress len macam...haku dlm hati tetanye2 gak ngape plak pompuan neh..peot ke ape??miahaha..jahat sgguh!!! pas2 tetibe die tanye..awak..ade tak nampak beg saye wane brown kt cni..haku cakap tak de la..lagi pon haku baru jek siap semayang..mase mane plak haku nak tgk beg die 2 kan...rupe2nye beg die hilang!! bayangkan dalam surau dol!! dalam surau pon nak wat keje haram tuh ke!! ape ke bengap ngat pompuan yg curi beg pompuan tuh..haku sian tgk pompuan tertonggeng2 cari beg die..cume die bernaseb baik sebab handphone ade ngan die..walawehhh...orang pegi surau nak solat...ko pegi surau nak mencuri..jadahnye!! kalau ye pon tak dek duet.. mintak la!! orang kasik..hangen betol haku!! sian pompuan tuh tak pasal2 plak..then haku tserempak lagi ngan si mangse td dekat atm..die g kol orang bank suh block kad bank die..then haku dengar die ckp kt membe die krdit tpon die pon ade rm.0.57 sen..sobb..sobb..sedihnye..malang tak berbau kan..hmm..tak patot betol!! hangen je haku rase sbb aku dulu pon kene menda yg same!! juge di dalam surau!! hormat la ckit weii dalam surau tuh!! woowoo~~

10 budak comel gatal tangan:

Sayang Amirah said...

dalam surau pun nak curi...org desperate tgh desperate la tu.. berani betoiii

iPai said...

sekarang dah macam2 benda kan .. susah plak asek nak berjaga2 .. surau yang patut ye tempat selamat, dah jd mcm tuh

n!cK said...

amirah: tao xpe..berani sungguh!! haishh geram...grrr

lalink7 said...

uishh..tue la sis pun slalu ke alamanda..ntah2 kite pnh bejumpe..hehe..

wlau ape pun..mst kene hati2..nak solat dlm surau mesti beg kene kepit kat ketiakk..haihh pyh sungguh zmn skrang nie kan?

n!cK said...

ipai: tuh la pasainye..dalam surau pon nak mencurik...mmg xdek perasaan takot langsung..

lalink: hee yeke..penah la kot..:)
tao xpe..mmg payah kak klu niat dah tak betol..mmg beg saye kepit bawah ketiak je..sbb dah penah kena jdi trauma..woowoo

Naddia said...

mnde nie penah terjadik kt bf sy mase beliau smyg kat mesjid mne ntah. lepas die myg je wallet n 2 henset die kne tibai. ya Allah..sanggup kn?? dan sgt berani la org yg curik tuh!
tak ckup kuajo lg..mlm tuh die call2 sy plak kn..nk kenal2. helemek...sgt la kuajonye!

akuwanblur90 said...

kasut hilang semasa sembahyang jumaat di Masjid HKL. Harap ada tindakan..

p/s : hehe , bajet macam sini blog kumpul masalah plak. sorry yer

kasut yg hilang bukan kasut selipar or jepun, tapi kasut pergi kerja.. kasut hitam

n!cK said...

nadia: perghhhh..kuang hajor sungguh..berani plak 2 kol nak kenal2..haha..macam lahanat..grrrr

wan: adesss..xpe2..nty kite usahakan cri balik ye...agaga:P

Amni said...

kalau kat tempat kitorang, macam biasa plak benda tu.. dulu kat UTM kawan pernah kena.. kesian dia... hp wallet, semua kena kebas... skang kat mana2 pon tak selamat dah...huuu

n!cK said...

amni: tao xpe..berani sungguh manusia skung!!!

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea