Mar 23, 2011

aku kena pakse kawen~~

jejari n!cK at 3:48:00 PM
aksi: 
mak..kan orang dah cakap orang tak nak kawen ngan die..jangan la pakse orang...tak baiknye aku kan lawan mak aku cakap..tapi dah memang aku tak nak nak buat camne...mane boleh pakse2..mak aku menangis..aku rase serba salah...bukan niat aku nak buat mak aku terluka..tapi aku tak boleh terima dia 2  yang akan aku nikah!! tak nak!! kenape nie seme jadi pade aku..aku tak bersalah..mak tolongla paham..orang tak nak..tapi mak pakse gak aku kawen...aku terpakse akur ngan keputusan mak aku....aku tak nak jadi anak derhake..lelaki 2 aku kenal sape..aku memang tak suke die..sobbsobb..sampai aty mak buat orang macam nie..aku menerima dia menjadi suami seadenye walaupon haty nie tak rela..sampai aty mak...aku terkedu ngan seme nie..bakal suami aku tuh senyum lebar...aku menyampah tgk muke die..siyesly aku tak boleh time penghinaan neh!! acara akad nikah dah berlangsung..tapi aku hanye duduk berteleku menahan sebak..menahan air mate dari jatuh..tapi akhirnye aku tewas...air mate jatuh juge...dalam hati nie tuhan je yang tahu..rasa nak lari dari rumah 2..kenape mak tak bagi peluang untuk aku hidup ngan pilihan aku sendirik...saat aku mahu bangun dari tempat duduk 2..aku terjatuh dari pelamin sendiri...dan kemudian aku baru sedar yang aku sedar dari mimpi yang panjang!! phiewwww...mmg tragis mimpi aku tuh..xrela aku!!nyahahaha...lalu aku bangun mandi dan terus solat..kemudian gerak pegi keje sepeti biaseee~~~

p/s: kenape seme nie berlaku~~~

12 budak comel gatal tangan:

Halimatun Sa'adiah said...

hahhaaaaa..nasebaek mimpi je...

Ujang9897 said...

kalau betul2 mcm mana.=)

n!cK said...

halimatun: hahaha..tao xpe..:P

n!cK said...

ujang: kalau btol2 nak lari rumah~~~nyahahaa:P

eyqasara said...

hahaha... tau tak... entry nie yg berlaku dalam idup eyqa sekrg nie... huhuhuhu... ingtkan ade yg senasib tadi.. awk beruntung tak kene... adesss... mula nak nagish ni.. huhuhu...

n!cK said...

eyqa: alamak...opss..sori wak..tak bermaksud pon sbenanye..mmg sye mimpi menda neh semalam..huhu..saba ea wak..:)

Eyqasara said...

hihihi... xpe... mekasih... okey kot.. :)

n!cK said...

huhuhu..saba ea wak..:)

Yati Ali said...

nasib baik mimpi...suspen jer..salam kenal..

nescafe_ais said...

huh...suspen dah..huhuhu

n!cK said...

yati:uhuhu...suspen eak??nyahah..salam kenal gak..:)

n!cK said...

nescafe:haha..sabo2..:P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea