Feb 17, 2011

klu xsuke..pulangkan...

jejari n!cK at 8:53:00 AM
aksi: 

kdg2 kte akn mhargai bile somthg dh xde dlm idop kte..mse 2 dh tlambat utk kte kejar apetah lg nk memilikinye...klu 1 mase..bile tuhan dh beri kte pinjam sesuatu yg plg bharga dlm idup kte..spttnye kte bterime kasih..bterime ksih dgn kurniaan Tuhan yg xtnilai 2..tp kte sepeti bisu..bisu nk ucapkan pkataan syukur 2..senang disebut..susah utk dibuat..lumrah manusia. bila tak nak, dibuaaaangnya. bila nak, bermacam-macam cara buat..hinggakan cara salah pun jadi betul. haihhh.. aku bukan nak kata kat orang lain. ni aku nak mengata kat diri aku jugak..Aku kalau buang sesuatu / seseorang adalah sbb aku tak mahu kesakitan kerananya. alasan standard lah tu kan..tetttt...hanta sye balik umah mak bapak sayee!!woowooo..dh lebih2 sgt da tuh...dan akhirnyee..semenye dh berakhir bg hidup die..dh putusss..ape lg aku nk buat andai 2 akhirnye yg haku kne time..nk mnangis..ntah..asenye xpelu kot aku menangisi seme neh..sbb 1 mase aku pcaye keadaan nie akn dperbetolkan semule...sobbsobb..aku akn tggu saat 2..n haku sdrik akn betolkannye..hmmm....nie je gamabr kenangan yg haku ade..
..............
..............
woooooooowoooo..RANTAI AKU DH PUTUSSSS!! ank sdare aku yg tarik dri leher jinjang aku!! woowoooo..bile la nk g betulkan neh....sekiann~~:P

4 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

jiwangnya..hehe


padan muka dah putus, hahahah...



jahat tak...hihi..=)

n!cK said...

miahaha..kejamm~~:P

Kudin Nz said...

touching2..sob3x :)

n!cK said...

hek eleh..nk tachim2 plak si budak spek neh..heee:P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea