Feb 22, 2011

ini ke yg aku nk??

jejari n!cK at 7:46:00 PM
aksi: 
biasenye andai kita mencintai atau merindui seseorang, kita mesti nak announce orang lain kan??. Seboleh-bolehnya biar semua orang tahu bahawa kita sedang mencintainya. Hati merasa bahagia andai perasaan itu dapat dikongsikan bersama...macam 2 ke??mcm2 luahan yg kte luahkan...

"Saya sayang abang."
"Saya rindu ibu."
"Saya cinta kamu semua."
Agaknya, bagaimana pula jika Allah mencintai seseorang???

Tidakkah kita mahu menjadi seorang yang benar-benar dicintai Allah?
Namun, selama ini, cinta siapa yang kita kejar???

terase kerdilnye diri nie Tuhan...Adakah Allah sygkan aku??:(

6 budak comel gatal tangan:

WiWiN said...

jgn risau..Allah sygkan smua ciptaanNya~nice entry~

s.y.a.r.q said...

Allah sayangkan awak,sebab tu awak boleh tulis entry ni.Maksudnya, awak ingat kat Allah.

n!cK said...

wiwin: i'allah...:)

syarq::)

Amira Naddia said...

kalau Allah sygkn seseorg, Allah akan ambil org itu awal2 sebelum die buat dose.
tp tak bermakne kite tak disayangi.
kite di beri mase untuk bertaubat

jinkamen said...

salam..
ALLAH sayangkan semua hambanyee dan makhluknyee ..:)

maka untuk lebih DIA sayangkan kita lagi maka kita hendaklah BUat apa yang disuruh!~

n!cK said...

amira:hehehe..betol 2...

jinkamen:wslm..yup..setuju~~amar makruf nahi mungkar..cewahhh~~:)

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea