Feb 23, 2011

AMARAN untuk UJANG9897!!

jejari n!cK at 10:51:00 AM
aksi: 
wooooo~~ haru biru bile si hencik UJANG 9897 buat entri g2..tajuknye..haihhh..malas la haku nak bagitau..malooo...(   PEJAM MATE  ).*blushing2* haku tahu pasal die nak buat sesi perkenalan blogger yg tak femes macam haku neh kan...tapi yg bab TAJUKnye tuh haku tak boleh blahh!! hahahahhaa...jangan timbulkan riak dan takbur haku UJANG9897!! tak pasal2 haku malu dgn diri sendiri(sambil lap air mata keharuan)miahhaaha:p sebak tak hilang lagi nie haaa...syabas bete..syabass..ujang dah berjaya buat haku sedar kesilapan haku...xterusik pon hati haku dgn teguran die 2..SYABASSS!! SYUKRIYA BAYYA...SYUKRAN JAZILAN..GRACIASS MUCHASS..wowww!!haha(ayat nak bagi ujang kembang ckit) memang di akui la..cara penulisan haku neh banyak gune bahasa SMS..sungguh haku akui kebenarannye..dan hari nie..semase haku menulis nie..haku dah perlahan2 cuba mengubah kebiasaan haku itu..kaku je rasenye bila menaip bahasa baku..tapi memang patot pon haku ubah kan..sekali sekala oke jugak nak menulis bahasa SMS..kang nanti tak pasal2 andai kata ade omputih(luar negara) terbace or tereview belog haku neh diorg salah paham plak kan...cehhh..kononnnn..poyo je kannn...jgn marah heaaaa ujang..mmg syiok lah berkawan dgn andaaa~~~THANK YOU..:) <3 <3

akhir kata..singaaa...menawan hati keluarga bahagiaa..bhahahahaha..=p..jom ujang nk blanje KEPC(KFC)hahaa..ini bukan rasuah!!

p/s: sebenarnye sebelum nie gak..BEN ASHAARI dah komplen pasal gaye penulisan haku neh..TENKIU gak utk Beliau~~heeeee...(tanpe mereka siapalah saye)(ayat kasik lelehhh ckit)kah3

7 budak comel gatal tangan:

Ujang9897 said...

=)

dwaty said...

:)

n!cK said...

=p

MIZZNISS said...

;) hehe, jmpe blog ni dari blog en ujang kite... belum khatam lagi bace, dlm proses. cume bahasa sms tu, mizzniss pon ade juga cmtu, tp tak pasti, teruk sgt ke ataupon masih boleh diterima..huhu

Heidi Shafiq said...

:D

n!cK said...

mizzniss: boleh je nak gune..tapi jangan sampai terlalu pendek..pembace jadi tak paham..hee:)

heidi: :)

gigiAriEma said...

ujang kaki kentut tuh ke...haha :P

 

..Miz Diary.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea